Η μεταλαμπάδευση της ψαλτικής τέχνης

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αγαπητέ μου κύριε Γιαννουκάκη, με όλο τον σεβασμό στις άρτιες και εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις σας, επιτρέψτε μου να πω ότι κι εγώ είμαι υπέρ της άποψης να αποφεύγουμε τους όρους ευσεβισμός / ευσεβιστής (βλ. κι εδώ) όπως και αίρεση / αιρετικός.
Πείτε αυτά που θέλετε χωρίς τεχνικούς όρους η όρους περικειμενικά ρευστούς (αυτό που θα λέγατε context-sensitive).
Αυτοί πάντα προκαλούν αμφισημία. Άλλοι τους χρησιμοποιούν τεχνικά, άλλοι μη τεχνικά. Άλλοι με το α (ειδικό) τεχνικό περιεχόμενο, άλλοι με το β (γενικό) τεχνικό περιεχόμενο.
Το μόνο που καταφέρνουμε έτσι είναι να προκαλούμε σύγχυση στην επικοινωνία ή, το χειρότερο, (και δεν υπονοώ ότι το κάνετε) να οχυρωνόμαστε πίσω από μια τεχνική, μη-μειωτική σημασία της λέξης για να προκαλέσουμε τον κειμενικό αντίκτυπο μιας άλλης μη-τεχνικής και σαφώς μειωτικής σημασίας της λέξης.
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Αγαπητέ μου κύριε Γιαννουκάκη, με όλο τον σεβασμό στις άρτιες και εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις σας, επιτρέψτε μου να πω ότι κι εγώ είμαι υπέρ της άποψης να αποφεύγουμε τους όρους ευσεβισμός / ευσεβιστής (βλ. κι εδώ) όπως και αίρεση / αιρετικός.
Πείτε αυτά που θέλετε χωρίς τεχνικούς όρους η όρους περικειμενικά ρευστούς (αυτό που θα λέγατε context-sensitive).
Αυτοί πάντα προκαλούν αμφισημία. Άλλοι τους χρησιμοποιούν τεχνικά, άλλοι μη τεχνικά. Άλλοι με το α (ειδικό) τεχνικό περιεχόμενο, άλλοι με το β (γενικό) τεχνικό περιεχόμενο.
Το μόνο που καταφέρνουμε έτσι είναι να προκαλούμε σύγχυση στην επικοινωνία ή, το χειρότερο, (και δεν υπονοώ ότι το κάνετε) να οχυρωνόμαστε πίσω από μια τεχνική, μη-μειωτική σημασία της λέξης για να προκαλέσουμε τον κειμενικό αντίκτυπο μιας άλλης μη-τεχνικής και σαφώς μειωτικής σημασίας της λέξης.

Λίγο σχολαστικὸ ἀκούγεται ...

Μὴ μὲ λαμβάνεις ὅμως ὑπ' ὄψιν, κάνε δουλειά σου ...
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Δε χρειάζεται να μη σε λάβω υπόψη, διάλογο κάνουμε.

Νομίζω σχολαστικό δεν είναι, τεχνικό και διανοητικό μπορεί να είναι.

Στη χρήση του όρου αιρετικός (αν μη τι άλλο) πολλοί έχουν αντιταχθεί, πρόσφατα κι εσύ ο ίδιος. Εγώ το εκφράζω με κάπως κειμενογλωσσικό τρόπο (και πάντα, εννοείται, κατά τη δική μου προσέγγιση και ανάλυση, που μπορεί, πάλι εννοείται, να μην είναι η ίδια με εκείνων που αντιτάσσονται στη χρήση των όρων αυτών).

Και για να το θέσω καλύτερα, είναι πιο έντιμη ρητορική να απαξιώνεις άμεσα παρά έμμεσα και συγκαλυμμένα. Αν θεωρεί κάποιος τον Αγγελόπουλο αιρετικό, ας το πει χωρίς υποσημειώσεις και αναδρομή στην ιστορία της γλώσσας - λαμβάνοντας και την ευθύνη των λεγομένων του. Ηθική, όχι νομική.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Δε χρειάζεται να μη σε λάβω υπόψη, διάλογο κάνουμε.

Νομίζω σχολαστικό δεν είναι, τεχνικό και διανοητικό μπορεί να είναι.

Στη χρήση του όρου αιρετικός (αν μη τι άλλο) πολλοί έχουν αντιταχθεί, πρόσφατα κι εσύ ο ίδιος. Εγώ το εκφράζω με κάπως κειμενογλωσσικό τρόπο (και πάντα, εννοείται, κατά τη δική μου προσέγγιση και ανάλυση, που μπορεί, πάλι εννοείται, να μην είναι η ίδια με εκείνων που αντιτάσσονται στη χρήση των όρων αυτών).

Και για να το θέσω καλύτερα, είναι πιο έντιμη ρητορική να απαξιώνεις άμεσα παρά έμμεσα και συγκαλυμμένα. Αν θεωρεί κάποιος τον Αγγελόπουλο αιρετικό, ας το πει χωρίς υποσημειώσεις και αναδρομή στην ιστορία της γλώσσας - λαμβάνοντας και την ευθύνη των λεγομένων του. Ηθική, όχι νομική.

Ἁνέφερες και ἄλλον ὅρο ὅμως, ἑκτὸς τοῦ αἱρετικὸς, τὸν ὁποῖο παρεπιμπτόντως θεωρῶ πολὺ βαριὰ κουβέντα στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο καὶ θεωρῶ πὼς ὄντως ὀφείλει νὰ ἀποφεύγεται.

Στὸν πρῶτο ὅρο διαφωνῶ.
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Δε χρειάζεται να μη σε λάβω υπόψη, διάλογο κάνουμε.

Νομίζω σχολαστικό δεν είναι, τεχνικό και διανοητικό μπορεί να είναι.

Στη χρήση του όρου αιρετικός (αν μη τι άλλο) πολλοί έχουν αντιταχθεί, πρόσφατα κι εσύ ο ίδιος. Εγώ το εκφράζω με κάπως κειμενογλωσσικό τρόπο (και πάντα, εννοείται, κατά τη δική μου προσέγγιση και ανάλυση, που μπορεί, πάλι εννοείται, να μην είναι η ίδια με εκείνων που αντιτάσσονται στη χρήση των όρων αυτών).

Και για να το θέσω καλύτερα, είναι πιο έντιμη ρητορική να απαξιώνεις άμεσα παρά έμμεσα και συγκαλυμμένα. Αν θεωρεί κάποιος τον Αγγελόπουλο αιρετικό, ας το πει χωρίς υποσημειώσεις και αναδρομή στην ιστορία της γλώσσας - λαμβάνοντας και την ευθύνη των λεγομένων του.
Ηθική
, όχι νομική.

Χριστος Ανεστη αγαπητε ! Δε χρειαζεται να κουραζεστε αδικα με προτροπες σαν την παραπανω ! Αλλωστε ειναι γνωστο ευρεως (στους εβραιους δηλαδη :rolleyes:) , οτι ορισμενοι ευσεβεις και κοσμογυρισμενοι ψαλτομουσικολογοι , εδειξαν το ΗΘΙΚΟ τους αναστημα και την καλπικη μαγκια τους στις δικαστικες αιθουσες !!!!
Ετσι λοιπον εμεις οι επαιοντες ,θα ερθουμε στην καλυτερη περιπτωση δευτεροι οσον αφορα το ηθικο μας .....μποι :D:D:D:rolleyes: !!!!
 
Last edited:

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητοί φίλοι,

1. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος θρησκευτικά και ηθικά ευσεβιστής να μεταχειρίζεται ευσεβιστικά ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και ευσεβιστική ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ σε συζήτηση.

2. Όπως, δεν χρειάζεται κάποιος να είναι θρησκευτικά και ηθικά αιρετικός (σε σχέση με συγκεκριμένη θρησκεία ή και κοινωνικής συμπεριφοράς) να προβάλλει μουσικές ή και καλλιτεχνικές αιρέσεις (αποκλεισμός μουσικός και καλλιτεχνικός απο τα κοινώς δεκτά, δοκιμασμένα, και παραδεδωμένα).

Η χρήση των όρων αυτών και το πλαίσιο χρήσεως στην συζήτηση είναι συγκεκριμένη σε όσους διαβάζουν προσεκτικά αυτά που γράφονται.

ΝΓ
 
Last edited:
Χριστος Ανεστη αγαπητε ! Δε χρειαζεται να κουραζεστε αδικα με προτροπες σαν την παραπανω ! Αλλωστε ειναι γνωστο ευρεως (στους εβραιους δηλαδη :rolleyes:) , οτι ορισμενοι ευσεβεις και κοσμογυρισμενοι ψαλτομουσικολογοι , εδειξαν το ΗΘΙΚΟ τους αναστημα και την καλπικη μαγκια τους στις δικαστικες αιθουσες !!!!
Ετσι λοιπον εμεις οι επαιοντες ,θα ερθουμε στην καλυτερη περιπτωση δευτεροι οσον αφορα το ηθικο μας .....μποι :D:D:D:rolleyes: !!!!

Νομίζω ότι ο Νόμος υπάρχει για να προστατεύει τον καλό από τον κακό. Συγνώμη αν κάνω λάθος. Οι νομικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες.
 
Προτείνω το εξής.

Γνωρίζετε πως η συγκεκριμένη προσέγγιση της ΒΜ Θεωρίας και Ερμηνείας την οποία ΣΕΙΣ εφαρμόζετε και στην οποία ΣΕΙΣ ανήκετε έχει προκαλέσει την διαφωνία που έχει χωρίσει την μερίδα των ομοϊδεατών σας απο τον κύριο κορμό, το μέσον όρο της Ψαλτικής Παράδοσης. Στείλατε την Θεωρία, τα θεωρητικά σας σημειώματα και εφευρέσεις, τις μαρτυρίες των υποστηρικτών σας, και όλα τα στοιχεία που ΣΕΙΣ υποστηρίζετε πως δικαιώνουν την όλη δομή του κινήματός σας στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, ΚΑΙ στην Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Αφήστε τις Συνόδους αυτές, που σίγουρα θα προτάξουν τον Χριστό, και θα επικαλεσθούν το Άγιο Πνεύμα να κατευθύνει τις εργασίες τους, να μελετήσουν, να συζητήσουν, εν τη αγάπη αναμεταξύ των μελών τους, ώστε να βγεί κάποια γνωμάτευση.

Γιατί δεν το έχετε κάνει; Τί είναι αυτό που σας κολλύει;

ΝΓ

1. Δεν έχω καταλάβει τελικά τι προτείνετε...
2. Φυσικά, δεν έχω καταλάβει τι θέλετε να κάνει...
3. Και στη συνέχεια, δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό που τον κολλύει...

Μήπως έχετε κάνει και εσείς κ. Γιαννουκάκη κάποια θεωρητική εργασία στην ΒΜ και την έχετε στείλει σε κάποια σύνοδο για να την μελετήσουμε;
Εάν το έχετε κάνει, σίγουρα θα το κάνατε με πολύ κόπο... και χρόνο... και μελέτη...
Και μόνο γι' αυτούς τους λόγους δεν θα ακύρωνα ποτέ την εργασία σας κ. Γιαννουκάκη, ασχέτως αν θα συμφωνούσα ή όχι μαζί σας...
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
1. Δεν έχω καταλάβει τελικά τι προτείνετε...
2. Φυσικά, δεν έχω καταλάβει τι θέλετε να κάνει...
3. Και στη συνέχεια, δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό που τον κολλύει...

Μήπως έχετε κάνει και εσείς κ. Γιαννουκάκη κάποια θεωρητική εργασία στην ΒΜ και την έχετε στείλει σε κάποια σύνοδο για να την μελετήσουμε;
Εάν το έχετε κάνει, σίγουρα θα το κάνατε με πολύ κόπο... και χρόνο... και μελέτη...
Και μόνο γι' αυτούς τους λόγους δεν θα ακύρωνα ποτέ την εργασία σας κ. Γιαννουκάκη, ασχέτως αν θα συμφωνούσα ή όχι μαζί σας...

Aντε παλι με τις εργασιες....:rolleyes:
Εργασιες....εργασιες......εργασιες.....
Κανεναν ψαλτη θ'ακουσουμε;.....
Χαρτουρα θεωρειτε την ψαλτικη;...
 
Aντε παλι με τις εργασιες....:rolleyes:
Εργασιες....εργασιες......εργασιες.....
Κανεναν ψαλτη θ'ακουσουμε;.....
Χαρτουρα θεωρειτε την ψαλτικη;...

Εάν θέλετε να ακούσετε ηχογραφήσεις, να πάτε στο ανάλογο θέμα.
Θα βρείτε κι εμένα εκεί, μαζί με όλους τους υπόλοιπους...
 
Χριστος Ανεστη αγαπητε ! Δε χρειαζεται να κουραζεστε αδικα με προτροπες σαν την παραπανω ! Αλλωστε ειναι γνωστο ευρεως (στους εβραιους δηλαδη :rolleyes:) , οτι ορισμενοι ευσεβεις και κοσμογυρισμενοι ψαλτομουσικολογοι , εδειξαν το ΗΘΙΚΟ τους αναστημα και την καλπικη μαγκια τους στις δικαστικες αιθουσες !!!!
Ετσι λοιπον εμεις οι επαιοντες ,θα ερθουμε στην καλυτερη περιπτωση δευτεροι οσον αφορα το ηθικο μας .....μποι :D:D:D:rolleyes: !!!!
Και κάτι άλλο. Για να μην πλανάτε τον κόσμο που διαβάζει το φόρουμ. Αν κάποιος δικαστεί για τις αξίες και τα πιστεύω του, δεν αναιρεί προκειμένου να μην καταδικαστεί. Ούτε επαινεί αυτόν τον οποίο κατηγορούσε μέχρι να τον τσιμπήσει ο Νόμος. Ούτε τιμάει το έργο του αντιδίκου για το οποίο έχει εκφραστεί με προσβολές και χτυπήματα κάτω από την ζώνη. Αν δεν γινόταν κάτι τέτοιο θα είχα κι εγώ ακόμη τις επιφυλάξεις μου. Και πολλοί άλλοι εδώ μέσα.
Όταν δικάσαν τον Χριστό φίλε μου, δεν επαίνεσε τους Φαρισαίους που κατηγορούσε μέχρι χτές. Αν τους επαινούσε για να γλιτώσει την καταδίκη θα ντρεπόμασταν για τον Χριστό.
Αλλά δεν πειράζει, θα ανοίξεις τα μάτια σου κάποτε.
Φιλικά τα λέω, μην με παρεξηγείς.
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Και κάτι άλλο. Για να μην πλανάτε τον κόσμο που διαβάζει το φόρουμ. Αν κάποιος δικαστεί για τις αξίες και τα πιστεύω του, δεν αναιρεί προκειμένου να μην καταδικαστεί. Ούτε επαινεί αυτόν τον οποίο κατηγορούσε μέχρι να τον τσιμπήσει ο Νόμος. Ούτε τιμάει το έργο του αντιδίκου για το οποίο έχει εκφραστεί με προσβολές και χτυπήματα κάτω από την ζώνη. Αν δεν γινόταν κάτι τέτοιο θα είχα κι εγώ ακόμη τις επιφυλάξεις μου. Και πολλοί άλλοι εδώ μέσα.
Όταν δικάσαν τον Χριστό φίλε μου, δεν επαίνεσε τους Φαρισαίους που κατηγορούσε μέχρι χτές. Αν τους επαινούσε για να γλιτώσει την καταδίκη θα ντρεπόμασταν για τον Χριστό.
Αλλά δεν πειράζει, θα ανοίξεις τα μάτια σου κάποτε.
Φιλικά τα λέω, μην με παρεξηγείς.

Ακομα κι'αν ειναι οπως τα λετε αγαπητε μου φιλε , δεν μας πειθετε για τις αγνες προθεσεις του "προσβεβλημενου" κατηγορου . Καλα εκανε ο ανθρωπος και υπερασπιστηκε δικαστικως τις "αξιες" του ! Το ζητουμενο ειναι να ριξουν καποτε ορισμενοι , τις ευσεβιστικες προβιες τους .....
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Και κάτι άλλο. Για να μην πλανάτε τον κόσμο που διαβάζει το φόρουμ. Αν κάποιος δικαστεί για τις αξίες και τα πιστεύω του, δεν αναιρεί προκειμένου να μην καταδικαστεί. Ούτε επαινεί αυτόν τον οποίο κατηγορούσε μέχρι να τον τσιμπήσει ο Νόμος. Ούτε τιμάει το έργο του αντιδίκου για το οποίο έχει εκφραστεί με προσβολές και χτυπήματα κάτω από την ζώνη. Αν δεν γινόταν κάτι τέτοιο θα είχα κι εγώ ακόμη τις επιφυλάξεις μου. Και πολλοί άλλοι εδώ μέσα.
Όταν δικάσαν τον Χριστό φίλε μου, .... για τον Χριστό.
Αλλά δεν πειράζει, θα ανοίξεις τα μάτια σου κάποτε.
Φιλικά τα λέω, μην με παρεξηγείς.

άστοχα κ μάλλον βλάσφημα...φοβούμαι...
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Πρόταση προς κ. Καραγιαννάκη

Επειδή γράφετε εδώ http://analogion.com/forum/showpost.php?p=142964&postcount=230

1. Δεν έχω καταλάβει τελικά τι προτείνετε...
2. Φυσικά, δεν έχω καταλάβει τι θέλετε να κάνει...
3. Και στη συνέχεια, δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό που τον κολλύει...


Θα σας παροτρύνω το εξής, το οποίο είναι αρκετά σαφές εφ όσον διαβάζετε Ελληνικά.

α) Πιάστε με τα δύο χέρια σας τον Πρώτο Τόμο του Θεωρητικού του Καρά. Βάλτε τον σε ένα αρκετά δυνατό κουτί. Έπειτα, πιάστε (πάλι με τα δύο χέρια σας) τον Δεύτερο τόμο του ιδίου Θεωρητικού και τοποθετήσατέ το προσεκτικά μέσα στο ίδιο κουτί. Αφήστε το κουτί ανοικτό προς το παρόν....

β) Ετοιμάσατε τις εξής απλές ερώτησεις σε κόλλα χαρτίου

"1. Ανταποκρινεται ή και τεκμηριώνεται η Θεωρία που βρίσκεται εντώς των συνημμένων δύο τόμων στην ιστορία, την παράδωση και την εν γένη λογική των παραδεδωμένων της ψαλτικής;

2. Τι γνώμη έχει η Παναγιότητά Σας, καθώς και η Ιερά Σύνοδος της Μεγάλης του Χριστου Εκκλησίας επι την συνημμένη Θεωρία;"

Συμπληρώσατε την σελίδα με τον οικείο χαιρετισμό προς την Αυτού Θειοτάτη Παναγιότητα, τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, και υπογράψατε με το όνομά σας και την ταχυδρομική σας διεύθυνση.

Τοποθετήσατε την σελίδα εντώς του κουτιού. Σφραγίσατε καλά το κουτί.

Πηγαίνετε στα ΕΛΤΑ (καλλίτερα σε εταιρεία κούριερ διοτί ο κίνδυνος των απεργιών υπάρχει) και στείλατε ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ και ΣΥΣΤΗΜΕΝΩΣ (έτσι να μήν χαθεί καθ´ οδό το κουτί) στην εξής διεύθυνση

῾Η Αὐτοῦ Θειοτάτη Παναγιότης,
ὁ ᾿Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης καί Οἰκουμενικός Πατριάρχης
κύριος κύριος Βαρθολομαῖος.
Rum Patrikhanesi,
34 220
Fener - Haliη,
İstanbul
Tόrkiye.

Απο κεί και πέρα, όταν σας απαντήσει ο Παναγιότατος, παρακαλώ θερμά να αναρτήσετε την απάντησή του.

Απλά πράγματα κ. Καραγιαννάκη μου. Δυό απλές ερωτήσεις θα κάνετε, στοιχεία θα παρουσιάσετε να αξιολογηθούν οι ερώτησείς σας, και ο Παναγιότατος θα σας απαντήσει.....

Αναμένω την γνωμάτευση του Παναγιοτάτου, καθώς και της Ιεράς Συνόδου. Αν δεν σας κάνει ο Οικουμενικός Πατριάρχης (αυτοκεφαλία Ελλάδος γαρ) τότε κάνετε το ίδιο με λήπτη τον Μακαριώτατο άγιο Αθηνών.

ΝΓ
 
Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Όταν δικάσαν τον Χριστό φίλε μου, δεν επαίνεσε τους Φαρισαίους που κατηγορούσε μέχρι χτές. Αν τους επαινούσε για να γλιτώσει την καταδίκη θα ντρεπόμασταν για τον Χριστό.
Αλλά δεν πειράζει, θα ανοίξεις τα μάτια σου κάποτε.
Φιλικά τα λέω, μην με παρεξηγείς.

Δεν παίρνω θέση στο θέμα, αλλά με συγχωρείς κι όλας,

παρομοιάζεις τον Χριστό με τον Αγγελόπουλο και τους κατήγορούς του,

με τους Φαρισαίους;

Εκτός του ότι είναι ανάρμοστο, να σε θυμίσω ότι οι Φαρισαίοι έσυραν τον Κύριο

του δικασθήναι, όχι ο Κύριος τους Φαρισαίους.

Αν δεν κατάλαβα καλά, τότε παρομοιάζεις τον Αγγελόπουλο με τους Φαρισαίους...
 
Ακομα κι'αν ειναι οπως τα λετε αγαπητε μου φιλε , δεν μας πειθετε για τις αγνες προθεσεις του "προσβεβλημενου" κατηγορου . Καλα εκανε ο ανθρωπος και υπερασπιστηκε δικαστικως τις "αξιες" του ! Το ζητουμενο ειναι να ριξουν καποτε ορισμενοι , τις ευσεβιστικες προβιες τους .....
Δικαστικώς -αν μιλάμε για τον ίδιο άνθρωπο- υπερασπίστηκε την τιμή και την υπόληψή του, την οποία, κατά σύμπτωση, κάποιοι πιθανώς να προσπαθούν να σπιλώσουν και στο παρόν φόρουμ.

Αν ρωτήσετε κι έναν δικηγόρο, ο κατήγορος είναι το θύμα και όχι ο θύτης. Στο ειδώλιο κάθονται οι ένοχοι. Αν καταδικαστούν τότε επιβεβαιώνεται το παραπάνω σχήμα. Αν αναιρέσουν για να μην καταδικαστούν, και το δεχτεί το θύμα, αυτό είναι προς τιμήν του "κατηγόρου"-θύματος και επιδεικνύει και την καλή του καρδιά.
άστοχα κ μάλλον βλάσφημα...φοβούμαι...
Ούτε άστοχα, ούτε βλάσφημα. Εύστοχα και με πολύ σεβασμό. Ξαναδιαβάστε καλά τι έγραψα. Αν δεν τα καταλάβατε -επειδή δεν χειρίζομαι τον γραπτό λόγο τόσο καλά όσο εσείς- μπορούμε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά να σας το εξηγήσω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Απο κοντά ακόμη καλύτερα. Προς το παρόν αφήστε τις λακωνική ρητορική δεινότητά σας δίκην εντυπωσιασμού.
Δεν παίρνω θέση στο θέμα, αλλά με συγχωρείς κι όλας,

παρομοιάζεις τον Χριστό με τον Αγγελόπουλο και τους κατήγορούς του,

με τους Φαρισαίους;

Εκτός του ότι είναι ανάρμοστο, να σε θυμίσω ότι οι Φαρισαίοι έσυραν τον Κύριο

του δικασθήναι, όχι ο Κύριος τους Φαρισαίους.

Αν δεν κατάλαβα καλά, τότε παρομοιάζεις τον Αγγελόπουλο με τους Φαρισαίους...
Απάντησα σε συγκεκριμένο μήνυμα για μία φράση "κάλπικη μαγκιά".
Αν δεχτούμε τον συλλογισμό σας, τότε το δικαστήριο που έκανε την δίκη ήταν "παράνομον συνέδριον". Έχετε τέτοια γνώμη για τα ελληνικά δικαστήρια; Μην προτρέξετε να προσβάλλετε το δικαστήριο.
---------------------

Μην δημιουργείτε εντυπώσεις. Το φόρουμ δεν το διαβάζουν μόνο οι φίλοι σας, αλλά και πολλοί καλοπροαίρετοι άνθρωποι που υπάρχει ακόμη και το ενδεχόμενο να τους παρασύρετε σε έχθρες εναντίον προσώπων. Άδικο δεν είναι;

Τονίζω: Καλοπροαίρετα γράφω.
Χριστός Ανέστη
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Αν ρωτήσετε κι έναν δικηγόρο, ο κατήγορος είναι το θύμα και όχι ο θύτης. Στο ειδώλιο κάθονται οι ένοχοι. Αν καταδικαστούν τότε επιβεβαιώνεται το παραπάνω σχήμα.

Πόσοι και πόσοι αθώοι έχουν καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου και έχουν καταδικασθεί κιόλας, μετά από υπόγειες και παράπλευρες και αθέατες συναλλαγές των υπολοίπων εμπλεκομένων, επιλείψει γαρ με διηγούμενον ...

Έχετε τέτοια γνώμη για τα ελληνικά δικαστήρια;

Καλύτερα να μην απαντήσω, αλλά μου ήρθε στο νου ο ...Τοτός.

Πέρα απ' αυτά, ας κάνουμε μια προσπάθεια να πούμε και κάτι σχετικό με μεταλαμπάδευση της ψαλτικής τέχνης, πριν ξεχάσουμε περί τίνος είναι και το αρχικό θέμα.
 
Top