Η μεταλαμπάδευση της ψαλτικής τέχνης

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Και τα συνημμένα...

ΝΓ
 

Attachments

  • Screen shot 2012-04-25 at 3.34.05 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.34.05 PM.png
    209.7 KB · Views: 16
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.34.24 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.34.24 PM.png
    71.8 KB · Views: 10
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.35.03 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.35.03 PM.png
    154.5 KB · Views: 15
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.35.09 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.35.09 PM.png
    100 KB · Views: 9
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.36.01 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.36.01 PM.png
    139.2 KB · Views: 9
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.36.07 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.36.07 PM.png
    152.2 KB · Views: 8
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.36.41 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.36.41 PM.png
    84.8 KB · Views: 7
  • Screen shot 2012-04-25 at 3.36.47 PM.png
    Screen shot 2012-04-25 at 3.36.47 PM.png
    229.9 KB · Views: 18
Last edited:
P

PANROUST

Guest
Εγώ δεν άκουσα καμία άλλη χορωδία να καυχάται σήμερα ότι λ.χ. είναι "ξεπατηκωτούρα" της τάδε παράδοσης. Αυτά είναι μεγάλες κουβέντες.
Και σε καμία άλλη χορωδία δεν ακούστηκε να αναφέρει,''ότι εμείς ήμαστε οι εκπρόσωποι της Ελλάδας...'',γιατί δεν τους έδωσε κανένας το δικαίωμα να αναφέρουν κάτι τέτοιο και γιατί δεν είναι ψωνάρες.Η Ελλάδα δεν έχει μία μοναδική χορωδία,αλλά πολλές χορωδίες.
Αυτά από μένα καληνύχτα και περαστικά μας.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Eiryk και λοιποί,
Στον Αγγελόπουλο πήρα δίπλωμα με Άριστα σε όλα. Γνωρίζω λοιπόν πολύ καλά την θεωρία του Καρά και ήμουν κι εγώ υπέρμαχος του Καρά για πολλά χρόνια. Μετά από χρόνια αφού έκατσα και έψαλα και μαθήτευσα δίπλα σε ανθρώπους που γνώριζαν και έψελναν παραδοσιακά κατάλαβα ποιες είναι οι διαφορές και τα σοβαρά λάθη της θεωρίας αυτής τα οποία έχω αναλύσει και εξηγήσει σε αυτό το forum αναλυτικά αλλά και σε συνέδρια που έχω παρουσιάσει εργασίες μου. Είναι λάθος αυτά όπως τα έχει εξηγήσει ο Καράς και το αποτέλεσμα είναι φάλτσο. Αλλιώς είναι τα πράγματα κι όχι έτσι.
Είναι λάθος και ανορθόδοξο-αιρετικό από την θεωρία να βγάζεις την πράξη. Τον πρώτο λόγο έχει η προφορική παράδοση και μελετώντας την παράδοση κατανοούμε την αρχαία θεωρία σωστά, όχι ανάποδα!
ΠΡΑΞΗ-ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΩΡΙΑ-ΠΡΑΞΗ
έτσι γίνεται σωστή μεταλαμπάδευση της ψαλτικής τέχνης
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ κ. Κοτσώνη,

Μπήτε λίγο στον κόπο να μας αναρτήσετε το ίδιο μάθημα

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=142275&postcount=23

απο την ΕΛΒΥΧ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, τους Θωμάδες (της εποχής του 80) και τους Δανιηλαίους (της εποχής του 80) έτσι να μπορούμε να συζητήσουμε και να συγκρίνουμε...(εαν και νομίζω πως το θέμα έχει συζητηθεί εδώ στο παρελθόν).

ΝΓ
 
Και σε καμία άλλη χορωδία δεν ακούστηκε να αναφέρει,''ότι εμείς ήμαστε οι εκπρόσωποι της Ελλάδας...'',γιατί δεν τους έδωσε κανένας το δικαίωμα να αναφέρουν κάτι τέτοιο και γιατί δεν είναι ψωνάρες.Η Ελλάδα δεν έχει μία μοναδική χορωδία,αλλά πολλές χορωδίες.
Αυτά από μένα καληνύχτα και περαστικά μας.

Ακούσατε ποτέ κάποιο μέλος της ΕΛΒΥΧ να ισχυρίζεται οτι η ΕΛΒΥΧ είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στο εξωτερικό;
Όταν όμως σε συγκεκριμένη εκδήλωση στο εξωτερικό τυγχάνει να είναι η ΕΛΒΥΧ ή οποιαδήποτε αλλη χορωδία, για εκείνη τη δεδομένη στιγμή εκπροσωπεί ΚΑΙ την Ελλάδα κατά κάποιο τρόπο (τουλαχιστον ετσι το βλεπουν οι ξενοι ή οι Έλληνες που παρευρίσκονται εκεί.
Περαστικα σας ευχομαι κι εγω....
 
P

PANROUST

Guest
Ακούσατε ποτέ κάποιο μέλος της ΕΛΒΥΧ να ισχυρίζεται οτι η ΕΛΒΥΧ είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στο εξωτερικό;
Όταν όμως σε συγκεκριμένη εκδήλωση στο εξωτερικό τυγχάνει να είναι η ΕΛΒΥΧ ή οποιαδήποτε αλλη χορωδία, για εκείνη τη δεδομένη στιγμή εκπροσωπεί ΚΑΙ την Ελλάδα κατά κάποιο τρόπο (τουλαχιστον ετσι το βλεπουν οι ξενοι ή οι Έλληνες που παρευρίσκονται εκεί.
Περαστικα σας ευχομαι κι εγω....
Κοιτάτε να δείτε τα παραπάνω σχόλια,και μετά βλέπουμε ποιος έχει το πρόβλημα...
 
Αγαπητέ κ. Κοτσώνη,

Μπήτε λίγο στον κόπο να μας αναρτήσετε το ίδιο μάθημα

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=142275&postcount=23

απο την ΕΛΒΥΧ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, τους Θωμάδες (της εποχής του 80) και τους Δανιηλαίους (της εποχής του 80) έτσι να μπορούμε να συζητήσουμε και να συγκρίνουμε...(εαν και νομίζω πως το θέμα έχει συζητηθεί εδώ στο παρελθόν).

ΝΓ

Αγαπητέ κ. Νικο, Χριστός Ανέστη.
Δε θα μου ηταν καθόλου κόπος, πιστέψτε με, αν είχα τα ηχητικά που ζητάτε.
Εσεις μπορείτε να κανετε τον κοπο να το ακουσετε και να μας πειτε τη γνωμη σας ;

ΥΓ το επίθετο μου είναι Κοτσώνας ...ευχαριστώ !!!!!
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αληθώς Ανέστη!

Τα ηχητικά, αγαπητέ μου φίλε κ. Κοτσώνα, τα έχει ο κ. Αγγελόπουλος, θαρρώ (εφ όσον διέτρεξε και κατέγραφε την εποχή του 80).

Μπήτε λίγο στον κόπο να τα αποσπάσετε.

Στον διάλογο, η ευθύνη υποστίρηξης του λόγου με στοιχεία ανήκει σε αυτόν που προτάσσει τον λόγο.

Δική σας η ευθύνη να υποδείξετε, με συγκριτική μελέτη και παρουσίαση την...αυθεντία της σύγχρονης ΕΛΒΥΧ με τα παραδεδωμένα του Αγ. Όρους.

Οι παλαιώτεροι, και ακούσματα έχουμε και εμπειρίες...

ΝΓ
 
Last edited:

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
.... Πρόσεχε λίγο τι γράφεις, γιατί τέτοια προκλητικά σχόλια κάνετε οι της γνωστής σχολής και εγείρονται δικαιολογημένες αντιδράσεις. Εγώ δεν άκουσα καμία άλλη χορωδία να καυχάται σήμερα ότι λ.χ. είναι "ξεπατηκωτούρα" της τάδε παράδοσης. Αυτά είναι μεγάλες κουβέντες. Εδώ πέρα θυμάμαι τον π. Θωμά σε μια εκδήλωση να εγκωμιάζει το χορωδία του "Σχολείου Ψαλτικής" κι όταν κάποιος εδώ μέσα είπε ότι του θυμίζει αγιορείτικο ύφος, ο Κώστας ο Μπουσδέκης αντέδρασε (προς τιμήν του) και είπε ότι "Όχι παιδιά, δεν έχουμε τέτοιο ύφος".
.....

Με λύπη μου βλέπω ότι η έπαρση της αυθεντικότητας και "χορωδιακής μοναδικότητας" της ΕΛΒΥΧ όχι μόνο δεν τείνει να εκλείψει, αλλά συνεχίζει να καλλιεργείται. Με τέτοιες αντιλήψεις όμως, παιδιά, δεν πάμε μπροστά... Κακό στη μουσική μας κάνετε έτσι και τίποτε άλλο.

Δεν έχω καμία φυσική σχέση με κανένα μέλος της Ελληνικής Βυζαντινής Χορωδίας..

Μόλις παραπάνω βρε Νίκο το έγραψα αλλά εσύ το ξέρεις. Γιατί τα γράφεις αυτά; Δεν έχω καμία διάθεση να συνεχίσω ένα αποδεκατισμένο θέμα. Ας διαγραφεί, ας κλειδωθεί, ή ας συνεχιστεί από όποιους το επιθυμούν, ας θεωρηθεί υπεκφυγή εκ μέρους μου λόγω έλλειψης επιχειρημάτων και ότι άλλο. Ζητώ συγνώμη από τους Γιαννη Μπουλμπουτζη καιΕυάγγελο Σολδάτο και όσα μέλη έδειξαν κάποια ευαισθησία και ενδιαφέρον για το θέμα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Χριστός Ανέστη.
Μπορεί κάποιος να μας πει, ποιοι ψάλλουν το γνωστό σε όλους μας αυτό μάθημα ή τι - ποιους σας θυμίζει το άκουσμα;
Να διευκρινίσω οτι την ηχογράφηση την έχω κάνει εγώ, άρα γνωρίζω την απάντηση.

Δεν μπορείς να απαντήσεις ακούγοντας αυτό το εκτενές απόσπασμα ή φοβάσαι την απάντηση στην ερώτηση "τι σου θυμίζει" ;
Αδερφέ λίγο προστακτικό ακούγεται αυτό το "βάλε το υπόλοιπο" και δεν μου αρέσει η προστακτική ....

Συγνώμη αλλά θα βάζω ότι εγω θέλω, όποτε το θέλω και αν το θέλω !!!!!!!

Πολὺ ὠραία συνάδελφε, πὲς μας λοιπὸν τὶ θὲς νὰ πεῖς νὰ φωτιστοῦμε καὶ ὅσοι ἀνήκουμε στὰ ἐκβαρβαρισμένα φύλα τῶν ἀμανετζήδων:rolleyes:, τῶν ἀγαρηνῶν ψαλτῶν ποὺ δὲν γνωρίζουν ἀνάγνωση:rolleyes:, δὲν διαθέτουν στὴν κατοχή τους περγαμηνὰ χειρόγραφα:rolleyes: καὶ δὲν κοιμόμαστε μὲ μεσοβυζαντινὰ χφφ κάτω ἀπὸ τὸ μαξιλάρι μας μπὰς καὶ ὀνειρευτοῦμε τὴν πτώση τοῦ σιδηροῦ παραπετάσματος:rolleyes:.

Ἑὰν καὶ ἐφ' ὅσον ἡ εὐγένειά σου θελήσει νὰ μᾶς διαφωτίσει καὶ νὰ μᾶς μεταλαμπαδεύσει τὴν γνώση της, τότε θ' ἀκούσεις καὶ γνῶμες ... Μέχρι τότε ... :cool:
 
Αληθώς Ανέστη!

Τα ηχητικά, αγαπητέ μου φίλε κ. Κοτσώνα, τα έχει ο κ. Αγγελόπουλος, θαρρώ (εφ όσον διέτρεξε και κατέγραφε την εποχή του 80).

Μπήτε λίγο στον κόπο να τα αποσπάσετε.

Στον διάλογο, η ευθύνη υποστίρηξης του λόγου με στοιχεία ανήκει σε αυτόν που προτάσσει τον λόγο.

Δική σας η ευθύνη να υποδείξετε, με συγκριτική μελέτη και παρουσίαση την...αυθεντία της σύγχρονης ΕΛΒΥΧ με τα παραδεδωμένα του Αγ. Όρους.

Οι παλαιώτεροι, και ακούσματα έχουμε και εμπειρίες...

ΝΓ

Δεν αμφισβητω ουτε κατα διανοια τις εμπειριες των παλαιοτερων και τους σεβομαι απολυτα.
Φευ, δε μιλησε κανενας για αυθεντιες, μακρυα απο μενα αυτα.
Και δικη σας ευθυνη (0σων λετε το αντιθετο) να αποδειξετε οτι δεν ειναι ετσι οπως τα λεει ο EIRYK για την ΕΛΒΥΧ και το ψαλτικο υφος καποιων Αγιορειτων πατερων.
Θα απαντησετε απλα τι σας θυμιζει το ακουσμα;
Δε θελω να πιστεψω οτι φοβαστε. Εμπειρια εχετε, ετσι ειπατε.

ΥΓ Ο καθενας τα αρχεια και τη δουλεια του τα διαθετει οπως και οταν θελει ...ετσι και ο κ. Αγγελοπουλος φανταζομαι...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Μόλις παραπάνω βρε Νίκο το έγραψα αλλά εσύ το ξέρεις. Γιατί τα γράφεις αυτά; Δεν έχω καμία διάθεση να συνεχίσω ένα

αποδεκατισμένο θέμα

. Ας διαγραφεί, ας κλειδωθεί, ή ας συνεχιστεί από όποιους το επιθυμούν, ας θεωρηθεί υπεκφυγή εκ μέρους μου λόγω έλλειψης επιχειρημάτων και ότι άλλο. Ζητώ συγνώμη από τους Γιαννη Μπουλμπουτζη καιΕυάγγελο Σολδάτο και όσα μέλη έδειξαν κάποια ευαισθησία και ενδιαφέρον για το θέμα.

Ὅτι δὲν βολεύει καὶ δὲν ἰκανοποιεῖ ἀποδεκατοῦται. Μάλιστα. Ἐνδιαφέρουσα προσέγγιση.

Ἄν περνοῦσε ντούκου καὶ γινόταν ἀποδεκτὸ παμψηφεί καὶ μετ' ἐπαίνων τότε θὰ ἦταν «ὁλοκληρωμένο» θέμα. Μάλιστα. Ἐνδιαφέρουσα προσέγγιση:rolleyes:.
 
Last edited:
Πολὺ ὠραία συνάδελφε, πὲς μας λοιπὸν τὶ θὲς νὰ πεῖς νὰ φωτιστοῦμε καὶ ὅσοι ἀνήκουμε στὰ ἐκβαρβαρισμένα φύλα τῶν ἀμανετζήδων:rolleyes:, τῶν ἀγαρηνῶν ψαλτῶν ποὺ δὲν γνωρίζουν ἀνάγνωση:rolleyes:, δὲν διαθέτουν στὴν κατοχή τους περγαμηνὰ χειρόγραφα:rolleyes: καὶ δὲν κοιμόμαστε μὲ μεσοβυζαντινὰ χφφ κάτω ἀπὸ τὸ μαξιλάρι μας μπὰς καὶ ὀνειρευτοῦμε τὴν πτώση τοῦ σιδηροῦ παραπετάσματος:rolleyes:.

Ἑὰν καὶ ἐφ' ὅσον ἡ εὐγένειά σου θελήσει νὰ μᾶς διαφωτίσει καὶ νὰ μᾶς μεταλαμπαδεύσει τὴν γνώση της, τότε θ' ἀκούσεις καὶ γνῶμες ... Μέχρι τότε ... :cool:

Χριστος Ανεστη.
Εγω συναδελφε (;) γραφω επωνυμα και απαντω σε συναδελφους με ονομα και επωνυμο.
Δεν κρυβομαι πισω απο την ανωνυμια οπως εσυ.
Οποτε δεν συνδιαλεγομαι μαζι σου και δε με ενδιαφερει η δικη σου ανωνυμη γνωμη.
Τα οσα εγραψες δε με εκφραζουν και δε με αφορουν !!!!
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Εφ´ όσον ο αγαπητός φίλος κ. Κοτσώνας δεν έχει την καλή διάθεση να μας πεί (εφ όσον ξέρει την απάντηση) ποίοι ψάλλουν στο αναρτηθέν του ηχητικό, καλό θα κάνει να το αποσύρει.

Εαν έχει σοβαρή διάθεση να συζητήση σοβαρά και ολοκληρωμένα, τότε επανερχόμαστε.

Λίγο πιο κοντά να βάζατε το μαγνητοφωνάκι στο σύνολο φίλε κ. Κοτσώνα, θα μας βοηθούσατε πολύ.

Λυπάμαι, αλλα η μετριότητά μου δεν διακρινει εάν πρόκειται για απόσπασμα της πολυμελούς χορωδίας της Αγίας Σοφίας το 778 ΜΧ., απόσπασμα του χορού του Χρυσάφη σε περιοδεία στην Άνω Ρωμυλία, ή πρόκειται για παραγωγή με το γνωστό λογισμικό CANTOR

(http://www.virsyn.com/en/E_Products/E_CANTOR/e_cantor.html)

Δεν συγκρίνω αγαπητέ μου, δυστυχώς...

ΝΓ
 
Εφ´ όσον ο αγαπητός φίλος κ. Κοτσώνας δεν έχει την καλή διάθεση να μας πεί (εφ όσον ξέρει την απάντηση) ποίοι ψάλλουν στο αναρτηθέν του ηχητικό, καλό θα κάνει να το αποσύρει.

Εαν έχει σοβαρή διάθεση να συζητήση σοβαρά και ολοκληρωμένα, τότε επανερχόμαστε.

Λίγο πιο κοντά να βάζατε το μαγνητοφωνάκι στο σύνολο φίλε κ. Κοτσώνα, θα μας βοηθούσατε πολύ.

Λυπάμαι, αλλα η μετριότητά μου δεν διακρινει εάν πρόκειται για απόσπασμα της πολυμελούς χορωδίας της Αγίας Σοφίας το 778 ΜΧ., απόσπασμα του χορού του Χρυσάφη σε περιοδεία στην Άνω Ρωμυλία, ή πρόκειται για παραγωγή με το γνωστό λογισμικό CANTOR

(http://www.virsyn.com/en/E_Products/E_CANTOR/e_cantor.html)

Δεν συγκρίνω αγαπητέ μου, δυστυχώς...

ΝΓ

Αγαπητε κ. Νικο δεν ειναι θεμα διαθεσης ....
Εχω τις καλυτερες των διαθεσων για ενα εποικοδομητικο διαλογο, χωρις ακροτητες, υβρεις και ειρωνειες επισης οπως αυτες που διαφαινονται στο τελος του μηνυματος σας.
Το μαγνητοφωνακι ηταν κοντα σε ολη την υπολοιπη ηχογραφηση αλλα το συγκεκριμενο μαθημα το εψαλλαν στη λιτη και το ειχα αφησει στο αναλογιο.
Με απογοητευεται παντως !!!! Δεν ζηταω επιστημονικη μελετη και αποψη. Μια εκτιμηση ποιοι μπορει να ειναι ...δεν ειναι κακο να κανετε λαθος!!!!
Ερωτηση: σας θυμιζει ΕΛΒΥΧ; μπορει να ειναι η ΕΛΒΥΧ; ειναι χορος Αγιορειτων πατερων;
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Χριστος Ανεστη.
Εγω συναδελφε (;) γραφω επωνυμα και απαντω σε συναδελφους με ονομα και επωνυμο.
Δεν κρυβομαι πισω απο την ανωνυμια οπως εσυ.
Οποτε δεν συνδιαλεγομαι μαζι σου και δε με ενδιαφερει η δικη σου ανωνυμη γνωμη.
Τα οσα εγραψες δε με εκφραζουν και δε με αφορουν !!!!

Ἄ! τὸ γνωστὸ «πρόβλημα», ἰδίως τῶν θιασωτῶν τῆς «γνωστῆς» Σχολῆς ...:rolleyes:

Δὲν ἐνοχλοῦμαι ὅμως, ὅσο δὲν ἀπαντᾶς τόσο τὸ καλύτερο ... Δὲν χαλιέμαι καθόλου, μὴν ἀνησυχεῖς γιὰ τὴν ἀφεντιά μου, θ' ἀντέξω τοῦτο τὸ τραγικὸ ... χτύπημα τῆς ... μοίρας:rolleyes::cool:

Καὶ φυσικὰ θὰ συνεχίσω τὰ σχόλια κατ' ἐξακολούθησιν καὶ κατὰ συρροή ...:D
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε αγαπητέ μου κ. Κοτσώνα.

Καλό θα κάνετε να μαζέψετα ΟΛΑ τα ηχητικά οπου ψάλλει η ΕΛΒΥΧ το συγκεκριμένο κείμενο απο την εποχή του 80 μέχρι σήμερα και να δούμε απο πότε διαφοροποιήθηκε η εκτέλεση και η ερμηνεία της απο τα παραδεδωμένα τόσο του Αγ. Όρους, όσο και του κυρίου κορμού της ψαλτικής παράδοσης.

Εκεί μπορούμε να κάνουμε έναν πολύ καλό συγκριτικό διάλογο.

ΝΓ.
 
Last edited:
Ο Ξένος ο Κορώνης είναι μαζί με τον Σίμο τον Καρρα (πρόγονο του Καρά, το δεύτερο ρ δεν υπάρχει στο επίθετο του 20ου αιώνα λόγω της πτώσης του απο το Καρρα, όπως και η παράλληλη πτώσις του μέχρι τότε παραπετάσματος που συνέτυχε την πτώση του δευτέρου ρ...).

ΝΓ

Συνεχιστε ετσι κ. Νικο !!!!
Πειτε κι αλλα τετοια.... να ειστε καλα .....ευθυμησαμε !!!!
Εσεις αληθεια εισασταν που θελατε σοβαρη προσεγγιση ;;;;
Μια χαρα μας επιβεβαιωνετε !!!!!!
Αλλα προς Θεου μη ζοριζεστε ....χαλαρα !!!!!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Εφ´ όσον ο αγαπητός φίλος κ. Κοτσώνας δεν έχει την καλή διάθεση να μας πεί (εφ όσον ξέρει την απάντηση) ποίοι ψάλλουν στο αναρτηθέν του ηχητικό, καλό θα κάνει να το αποσύρει.

Εαν έχει σοβαρή διάθεση να συζητήση σοβαρά και ολοκληρωμένα, τότε επανερχόμαστε.

Λίγο πιο κοντά να βάζατε το μαγνητοφωνάκι στο σύνολο φίλε κ. Κοτσώνα, θα μας βοηθούσατε πολύ.

Λυπάμαι, αλλα η μετριότητά μου δεν διακρινει εάν πρόκειται για απόσπασμα της πολυμελούς χορωδίας της Αγίας Σοφίας το 778 ΜΧ., απόσπασμα του χορού του Χρυσάφη σε περιοδεία στην Άνω Ρωμυλία, ή πρόκειται για παραγωγή με το γνωστό λογισμικό CANTOR

(http://www.virsyn.com/en/E_Products/E_CANTOR/e_cantor.html)

Δεν συγκρίνω αγαπητέ μου, δυστυχώς...

ΝΓ

κ. Γιαννουκάκη,

Μᾶς ἔχετε ἀπογοητεύσει οἰκτρῶς ...:D

Πιθανότατα τὸ ἀπόσπασμα προέρχεται ἀπὸ τὴν τελετὴ τῶν δευτέρων ἐγκαινίων τῆς Ἁγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως καὶ συγκεκριμένα τὴν 24η Δεκεμβρίου 563 κατὰ τὴν ἔνδυσιν τοῦ πατριάρχου Εὐτυχίου ...
 
Εφ´ όσον ο αγαπητός φίλος κ. Κοτσώνας δεν έχει την καλή διάθεση να μας πεί (εφ όσον ξέρει την απάντηση) ποίοι ψάλλουν στο αναρτηθέν του ηχητικό, καλό θα κάνει να το αποσύρει.



ΝΓ

Ξεχασα κατι κ. Νικο ....
Συγνωμη αλλα δυστυχως δε θα σας κανω τη χαρη να το αποσυρω.
Μεχρι να βρεθει καποιος που να απαντησει με στοιχειωδη σοβαροτητα , με ή χωρις εμπειρια , χωρις ( ξαναλεω) επιστημονικη μελετη ή συγκριση Δανιηλαιων του 80, Θωμαδων του 80 και ΕΛΒΥΧ του 2012.
Ειναι πολυ απλο, το ακους και λες αυτο .... που αβιαστα βγαινει. Τοσο απλα. Μη φοβαστε δε θα σας μαλωσει κανενας.
Μεχρι τοτε ...καληνυχτα.
 
Top