Κυριακή των Αγίων Πατέρων, 5-6-2011, Δόξα Αίνων, Των Αγίων Πατέρων ο χορός, Ιωάννης Λιάκος.

jonn

Π.Ιωαννης
Δοξαστικό Αίνων.Των Αγίων Πατέρων ο Χορός.μέλος φιλανθίδη, ιωάννης Λιάκος.
 

Attachments

  • 3 ΔΟΞΑΣΤΙΚΟ (ΦΙΛΑΝΘΙΔΟΥ) ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ .mp3
    6 MB · Views: 347

jonn

Π.Ιωαννης
Όρθρος Των Αγίων Πατέρων.2011Λιάκος Ιωάννης.
 

Attachments

  • 1β ΕΥΛΟΓΗΤΑΡΙΑ ΑΡΓΑ ΠΛ.Α'.mp3
    4.9 MB · Views: 154
  • 1α ΘΕΟΣ ΚΥΡΙΟΣ.mp3
    3.9 MB · Views: 89
  • 2 ΚΑΤΑΒΑΣΙΑΙ (ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ).mp3
    2.3 MB · Views: 81
  • 3 ΤΗΝ ΤΙΜΙΩΤΕΡΑΝ.mp3
    2.1 MB · Views: 69
  • 4 ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ.mp3
    459.1 KB · Views: 46
  • 5 ΕΞΑΠΟΣΤΕΙΛΑΡΙΑ.mp3
    1.1 MB · Views: 63
  • 6 ΠΑΣΑΠΝΟΑΡΙΑ-ΑΙΝΟΙ.mp3
    4.6 MB · Views: 108
  • 7 ΜΕΤΑ ΜΥΡΩΝ (Β' ΕΩΘΙΝΟΝ).mp3
    2.7 MB · Views: 88
  • 8 ΚΑΙ ΝΥΝ, ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ.mp3
    834.8 KB · Views: 52
  • 9 ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΑΡΓΗ ΙΑΚΩΒΟΥ Α'ΗΧΟΥ.mp3
    7.8 MB · Views: 132

jonn

Π.Ιωαννης
Θεία λειτουργία, Των Αγίων Πατέρων.2011Λιάκος Ιωάννης.
 

Attachments

  • 1 ΤΥΠΙΚΑ-ΜΑΚΑΡΙΣΜΟΙ.mp3
    6.8 MB · Views: 94
  • 2 ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ (ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ,ΟΣ.ΔΑΥΙΔ,ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ,ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,ΑΓ.ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ).mp3
    1.6 MB · Views: 60
  • 3 ΚΟΝΤΑΚΙΟΝ (ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ).mp3
    491.7 KB · Views: 45
  • 4 ΤΡΙΣΑΓΙΟΝ (ΣΥΝΤΟΜΟΝ).mp3
    952.9 KB · Views: 50
  • 5 ΔΥΝΑΜΙΣ (ΣΥΝΤΟΜΟΝ).mp3
    346.6 KB · Views: 46
  • 6 ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (ΠΑΠΑΒΑΡΝΑΒΑΣ ΔΗΜ).mp3
    1.5 MB · Views: 60
  • 7 ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ ΗΧΟΣ Α'.mp3
    308.3 KB · Views: 45
  • 8 ΧΕΡΟΥΒΙΚΟΝ ΗΧΟΣ Α'.mp3
    4.3 MB · Views: 105
  • 9 ΤΑΙΣ ΑΓΓΕΛΙΚΑΙΣ.mp3
    625.6 KB · Views: 49
  • 10 ΠΛΗΡΩΤΙΚΑ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΗΧΟΣ ΣΑΜΠΑX.mp3
    7.2 MB · Views: 110
  • 11 ΠΛΗΡΩΤΙΚΑ (ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΙΛ).mp3
    517.7 KB · Views: 50
  • 12 ΕΙΣ ΑΓΙΟΣ (ΒΠ).mp3
    569.5 KB · Views: 42

jonn

Π.Ιωαννης
Συνέχεια,Θεία λειτουργία, Των Αγίων Πατέρων.2011Λιάκος Ιωάννης.
 

Attachments

  • 13 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΝ.mp3
    2.1 MB · Views: 72
  • 14 ΕΙΔΟΜΕΝ ΤΟ ΦΩΣ.mp3
    269 KB · Views: 38
  • 15 ΕΙΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.mp3
    383.3 KB · Views: 43
  • 16 ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΟΥΝΤΑ.mp3
    269 KB · Views: 44
  • 17 ΚΑΛΟΦΩΝΙΚΟΣ ΕΙΡΜΟΣ.mp3
    2.8 MB · Views: 89

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Χρόνια Πολλά!

Ας μου επιτραπεί με αφορμή την ανάρτηση αυτή (πόσο ευγνώμονες είμαστε, πάτερ Ιωάννη!) έσχατος ή τελευταίος, να υποκλιθώ κι εγώ μπροστά στον σπουδαίο αυτό ψάλτη. Ακούστε μόνο τα αργά ευλογητάρια και το χερουβικό του Φωκαέα και αρκεί: πλούσια και ωριμότατη φωνή, αίσθηση του ρυθμού, άρτια σύνθεση (σωστών) υφολογικών επιρροών, σοβαρό ήθος ψαλτικής, θαυμάσια ισοκρατήματα.
Σε μια εποχή στην οποία αφενός έχουν εκλείψει τα «τέρατα» της ψαλτικής, αφετέρου έχουν πληθύνει οι «εκφραστικές» και αυτοαναφορικές ερμηνείες, το μέγα ζητούμενο είναι να βρεθούν ψάλτες που συνδυάζουν το τάλαντό τους με εκκλησιαστικό τρόπο και πιστότητα στην παράδοση. «Τα τρία ταύτα».
Νομίζω ότι αυτό που ακούω (και, χάρη στον Χαράλαμπο, βλέπω) μου δίνει αυτή τη βεβαιότητα για τον κ. Λιάκο -όπως και τη βεβαιότητα ότι μόνο με σεβασμό και αίσθημα ευθύνης βιώνει το ποιοι είχαν κάποτε σταθεί στο αναλόγιο αυτό.
Κι αν έγραψα αυτά δεν είναι τόσο για να πλέξω το εγκώμιο κανενός, πράγμα που μπορώ να κάνω και με ΠΜ, αλλά γιατί νιώθω ότι το μέγα ζητούμενο στο οποίο αναφέρθηκα είναι πραγματικά επώδυνα επιτακτικό για την ψαλτική μας σήμερα και, για να το πετύχουμε, δεν αρκεί η νοοτροπία «περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις», που δε μας αφήνει να πάμε μπροστά, πρέπει να προβάλουμε και να ενισχύσουμε τους ανθρώπους που φαίνεται ότι έχουν την θέληση (κι εγώ θα πω την ευλογία) να κάνουν σωστά αυτό που κάνουν.
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Χρόνια Πολλά!

Ας μου επιτραπεί με αφορμή την ανάρτηση αυτή (πόσο ευγνώμονες είμαστε, πάτερ Ιωάννη!) έσχατος ή τελευταίος, να υποκλιθώ κι εγώ μπροστά στον σπουδαίο αυτό ψάλτη. Ακούστε μόνο τα αργά ευλογητάρια και το χερουβικό του Φωκαέα και αρκεί: πλούσια και ωριμότατη φωνή, αίσθηση του ρυθμού, άρτια σύνθεση (σωστών) υφολογικών επιρροών, σοβαρό ήθος ψαλτικής, θαυμάσια ισοκρατήματα.
Σε μια εποχή στην οποία αφενός έχουν εκλείψει τα «τέρατα» της ψαλτικής, αφετέρου έχουν πληθύνει οι «εκφραστικές» και αυτοαναφορικές ερμηνείες, το μέγα ζητούμενο είναι να βρεθούν ψάλτες που συνδυάζουν το τάλαντό τους με εκκλησιαστικό τρόπο και πιστότητα στην παράδοση. «Τα τρία ταύτα».
Νομίζω ότι αυτό που ακούω (και, χάρη στον Χαράλαμπο, βλέπω) μου δίνει αυτή τη βεβαιότητα για τον κ. Λιάκο -όπως και τη βεβαιότητα ότι μόνο με σεβασμό και αίσθημα ευθύνης βιώνει το ποιοι είχαν κάποτε σταθεί στο αναλόγιο αυτό.
Κι αν έγραψα αυτά δεν είναι τόσο για να πλέξω το εγκώμιο κανενός, πράγμα που μπορώ να κάνω και με ΠΜ, αλλά γιατί νιώθω ότι το μέγα ζητούμενο στο οποίο αναφέρθηκα είναι πραγματικά επώδυνα επιτακτικό για την ψαλτική μας σήμερα και, για να το πετύχουμε, δεν αρκεί η νοοτροπία «περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις», που δε μας αφήνει να πάμε μπροστά, πρέπει να προβάλουμε και να ενισχύσουμε τους ανθρώπους που φαίνεται ότι έχουν την θέληση (κι εγώ θα πω την ευλογία) να κάνουν σωστά αυτό που κάνουν.

Δεν γνωριζω το παλληκαρι προσωπικα. Απο αυτα που ακουω εδω στις καταχωρησεις δεν θα σχολιασω κατι...υπαρχουν αλλωστε πολλοι αλλοι κατηρτισμενοι για να το κανουν αυτο. Ενα μονο, ο συναδελφος δεν εχει καθολου ακουσματα...και μην παρεξηγηθω...ξερω ποσο δυσκολο ειναι πλεον αυτο.
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Δεν γνωριζω το παλληκαρι προσωπικα. Απο αυτα που ακουω εδω στις καταχωρησεις δεν θα σχολιασω κατι...υπαρχουν αλλωστε πολλοι αλλοι κατηρτισμενοι για να το κανουν αυτο. Ενα μονο, ο συναδελφος δεν εχει καθολου ακουσματα...και μην παρεξηγηθω...ξερω ποσο δυσκολο ειναι πλεον αυτο.
Απεναντίας, νομίζω ότι έχει πολλά, απλώς δεν έχει μόνο ακούσματα ενός ύφους. Γι' αυτό μίλησα για

άρτια σύνθεση (σωστών) υφολογικών επιρροών
Αξιοποιώντας μια σπάνια τοποθέτηση της φωνής (μου θυμίζει σε αυτό αρκετά τον Γιάννη Αρβανίτη και στο συνολικό άκουσμα τον Νεοχωρίτη) υιοθετεί γόνιμα στοιχεία από αγιορείτικο και θεσσαλονικώτικο ύφος χωρίς όμως να ταυτίζεται με κάποιο αποκλειστικά. Θα αναφέρω μόνο τρία σημεία.
  • Μπορεί να μην είναι νευρώδης, αλλά έχει σαφή αίσθηση του ρυθμού.
  • Μπορεί να ακολουθεί τα σημεία ποιότητας (κυρίως τα ψηφιστά), αλλά δεν ξεφεύγει σε σχήματα εκτός παραδόσεως και στις αναλύσεις έχει το σωστό μέτρο.
  • Κι ενώ έχει εκπληκτική φωνητική ευελίξία και υψιφωνία (πβ. αστέρες) επιλέγει την οδό της αυχμηρότητας στην έκφραση και την "από χορού" αίσθηση. (Σε αυτήν την τελευταία εντάσσεται και ο τρόπος εκτέλεσης των παπαδικών, που ίσως, δεν ξέρω, να είναι και η αφετηρία του προηγούμενου, κάπως αφοριστικού σχολίου του κ. Καρασταμάτη).
Όλα αυτά μου δίνουν (εντελώς προσωπικά και υποκειμενικά εννοείται) μια αίσθηση εκκλησιαστικότητας χωρίς εκζήτηση, που δεν τη βρίσκω σε πάρα πολλούς μεγάλους -κι ας είναι θιασώτες και συνεχιστές του προκατόχου του.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
....Όλα αυτά μου δίνουν (εντελώς προσωπικά και υποκειμενικά εννοείται) μια αίσθηση εκκλησιαστικότητας χωρίς εκζήτηση, που δεν τη βρίσκω σε πάρα πολλούς μεγάλους -κι ας είναι θιασώτες και συνεχιστές του προκατόχου του.

Είδος εν ανεπαρκεία, ιδίως το δεύτερο. Και θα μπορούσα να κάνω και μια σύγκριση με άλλες εκτελέσεις από μέλη του Ψαλτολογίου, εν ενεργεία ψάλτες, των οποίων οι εκτελέσεις έχουν πολλαπλώς επαινεθεί ή και εκθειασθεί εδώ, χωρίς αντιρρήσεις ή ενδοιασμούς, για να τονίσω ότι το ψάλσιμο του κ. Λιάκου είναι κατά πολύ ανώτερο, ειδικά όσον αφορά τα δύο αυτά χαρακτηριστικά, που πολύ σωστά ξεχώρισε και τόνισε ο Γιώργος, αλλά το αφήνω για να μη ξύνουμε πληγές, ή να ανοίγουμε καινούργιες.
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Απεναντίας, νομίζω ότι έχει πολλά, απλώς δεν έχει μόνο ακούσματα ενός ύφους. Γι' αυτό μίλησα για

Αξιοποιώντας μια σπάνια τοποθέτηση της φωνής (μου θυμίζει σε αυτό αρκετά τον Γιάννη Αρβανίτη
και στο συνολικό άκουσμα τον Νεοχωρίτη
) υιοθετεί γόνιμα στοιχεία από αγιορείτικο και θεσσαλονικώτικο ύφος χωρίς όμως να ταυτίζεται με κάποιο αποκλειστικά. Θα αναφέρω μόνο τρία σημεία.
  • Μπορεί να μην είναι νευρώδης, αλλά έχει σαφή αίσθηση του ρυθμού.
  • Μπορεί να ακολουθεί τα σημεία ποιότητας (κυρίως τα ψηφιστά), αλλά δεν ξεφεύγει σε σχήματα εκτός παραδόσεως και στις αναλύσεις έχει το σωστό μέτρο.
  • Κι ενώ έχει εκπληκτική φωνητική ευελίξία και υψιφωνία (πβ. αστέρες) επιλέγει την οδό της αυχμηρότητας στην έκφραση και την "από χορού" αίσθηση. (Σε αυτήν την τελευταία εντάσσεται και ο τρόπος εκτέλεσης των παπαδικών, που ίσως, δεν ξέρω, να είναι και η αφετηρία του προηγούμενου, κάπως αφοριστικού σχολίου του κ. Καρασταμάτη).
Όλα αυτά μου δίνουν (εντελώς προσωπικά και υποκειμενικά εννοείται) μια αίσθηση εκκλησιαστικότητας χωρίς εκζήτηση, που δεν τη βρίσκω σε πάρα πολλούς μεγάλους -κι ας είναι θιασώτες και συνεχιστές του προκατόχου του.

:eek::eek::eek: Καλα , σοβαρολογειτε ; Δε θα σχολιασω τις αλλες συγκρισεις σας (μου ειναι παντελως αδιαφορες) , αλλα η ερμηνευτικη σχεση του με τον Νεοχωριτη , θυμιζει εντονα την αμεση σχεση :rolleyes: της ρητινης με το κικινελαιο !!!
 
Last edited:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
[Σημείωμα συντονιστή] πρός farlekas 1980: Δέν εἶναι ἐκφράσεις αὐτές! Νά ἐπεξεργαστεῖς τό μήνυμά σου!
 

Θανασακης

Παλαιό Μέλος
Παρακολουθώ το θέμα απο την αρχή.Ανέβηκαν μερικές ηχογραφήσεις απο τον κ. Λιάκο, ομολογουμένως έτυχαν ευρείας αποδοχής και ως συνήθως λίγο αργότερα άρχισαν οι συνήθεις "γνωστοί άγνωστοι" τα ¨μελιστάλακτα" σχόλια "εκ του περισσεύματος της καρδίας".Είναι πλέον ανυπόφορο κάθε θέμα που ανοίγει να συνοδεύεται απο κακόβουλα η' ειρωνικά σχόλια(ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ). Μπείτε,ακούστε το, αν σας άρεσε καλώς, αν δεν σας άρεσε αποχωρείστε διαφορετικά μιλήστε με επιχειρήματα κ όχι με υπονοούμενα κ ειρωνίες.
 
Last edited by a moderator:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
Νά μέ συγχωρήσουν οἱ δύο προηγούμενοι γενικοί, ἀλλά ἀναφορές «μη εξακριβωμένες και τεκμηριωμένες πληροφορίες και φήμες και υπονοούμενα για συγκεκριμένα πρόσωπα ή καταστάσεις εντός ή εκτός του φόρουμ» δέν ἔχουν θέση στό φόρουμ.
Συγγνώμη γιά τή διαγραφή καί μηνυμάτων πού δέν ἐμπίπτουν σ᾿ αὐτή τήν παρατήρηση, ἀλλά συνδέονταν.
Στό ἑξῆς παρακαλοῦμε μόνον μηνύματα ἐπί μουσικῶν θεμάτων.

Σημ.: Στά εἰσαγωγικά, μήνυμα τοῦ Διαχειριστῆ ἀπό ἀπεσυρμένο.​
 
Last edited:
Top