[Ανακοίνωση] Σκέψεις για την έρευνα της Β.Μ. - Νικ. Γιαννουκάκη

haris1963

παλαιότατο μέλος

Attachments

  • SkepseisGiaTinErevnaTisBM_NGiannoukakis.pdf
    141.1 KB · Views: 140
Last edited by a moderator:

vaiacum

Ποιος είπε ότι ο Δημήτρης Μητροπάνος δεν ζει πια;;
Για τα λίγα που κατέχω από τα της ιεροψαλτικής, ένα έχω να πώ: απλά, πειστικότατος....

Δημ. Καταραχιάς
 

ARGITAN

Παλαιό Μέλος
Πολύ ενδιαφέρον τό άρθρο του καθηγητή κ.Γιαννουκάκη.
Μου προξένησε ιδιαίτερη εντύπωση η αναφορά του, στην ανακοίνωση του κ.Πανάγου και η εξ αυτής εξαγόμενη βεβαιότητα περί της υπάρξεως της Κλείδα του Κηλτζανίδη στην Ελλάδα.Μακάρι να βρίσκονται ψήγματα αλήθειας στην εν λόγω ανακοίνωση και θα ήταν ευχής έργο εάν αυτή δινόταν στη δημοσιότητα μέσα από το ψαλτολόγιο,ώστε και εμείς εδώ να πληροφορηθούμε για να νέα στοιχεία που φέρνει στο φως σχετικά με τη ύπαρξη της περιώνυμης Κλείδας.Ομως σε ό,τι αφορά τη βιβλιοθήκητου Κ.Ψάχου,δεν βρισκεται σ' α'υτήν τίποτα το σχετικό με την Κλείδα.Είμαι σε απόλυτη θέση να το διαβεβαιώσω.
 

antonios

Αετόπουλος Αντώνιος
Θα έπαιρνε πολύ ώρα και πολύ χώρο να σχολιάσω το γκεμπελικής εμπνεύσεως κείμενο του κου Γιαννουκάκη. Και επειδή μάλλον δεν θα είχε κανένα νόημα, στέκομαι μόνο σε δύο απορίες;
Ποιοί είναι οι μαθητές του κου Αγγελόπουλου που κατέχουν την πλειοψηφία (!) των ακαδημαϊκών και ωδειακών (!!) θέσεων; Και ποιές είναι οι διδακτορικές διατριβές που έγιναν με βάση και σκοπό την δικαίωση του Καρά;
Κατηγορείται όλη η ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα, η έχουσα σχέση με την Βυζαντινή Μουσική, πως δεν διαθέτει επιστημονική μεθοδολογία; (!!!)

Και ακόμα μία: γιατί ένα κείμενο επιστημονικής ανησυχίας (υποτίθεται) δεν θα μπορούσε να είναι απαλλαγμένο από ανακρίβειες και ανυπόστατες κατηγορίες;

(Η ανάγκη για την εδραίωση μεθοδολογίας είναι όντως πραγματική. Όσο βέβαια και η ανάγκη κάποιοι να χύνουν την χολή τους ευκαίρως, και συνήθως ακαίρως.)
 

greek487

Tasos N.
Επειδή δεν πρόκειται να λάβουμε επαρκείς απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα γιατί η προπαγάνδα δεν δύναται ποτέ να δικαιολογηθεί ούτε να απολογηθεί (εκτός με τη βία) ...

Θα έπαιρνε πολύ ώρα και πολύ χώρο να σχολιάσω το γκεμπελικής εμπνεύσεως κείμενο του κου Γιαννουκάκη. Και επειδή μάλλον δεν θα είχε κανένα νόημα, στέκομαι μόνο σε δύο απορίες;
Ποιοί είναι οι μαθητές του κου Αγγελόπουλου που κατέχουν την πλειοψηφία (!) των ακαδημαϊκών και ωδειακών (!!) θέσεων; Και ποιές είναι οι διδακτορικές διατριβές που έγιναν με βάση και σκοπό την δικαίωση του Καρά;
Κατηγορείται όλη η ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα, η έχουσα σχέση με την Βυζαντινή Μουσική, πως δεν διαθέτει επιστημονική μεθοδολογία; (!!!)

(Η ανάγκη για την εδραίωση μεθοδολογίας είναι όντως πραγματική. Όσο βέβαια και η ανάγκη κάποιοι να χύνουν την χολή τους ευκαίρως, και συνήθως ακαίρως.)

... θα σταθώ μόνο σε αυτό το ερώτημα σας ...

Και ακόμα μία: γιατί ένα κείμενο επιστημονικής ανησυχίας (υποτίθεται) δεν θα μπορούσε να είναι απαλλαγμένο από ανακρίβειες και ανυπόστατες κατηγορίες;

Ο λόγος που χρειάζονται όλες αυτές οι ανακρίβειες και ανυπόστατες κατηγορίες είναι γιατί χωρίς αυτές, τι περιέχει το άρθρο τούτο? Να ανατρέξουν οι μουσικολόγοι στις μεθοδολογίες των θετικών επιστημών για να βρουν την σωστή κατεύθυνση. Εντελώς άσχετο.

Εντυπωσιακό πάντως πως ακόμα και επιστήμονες σε άσχετες επιστήμες νομίζουν πως έτσι απλά εισάγονται μεθοδολογίες σε ξένους χώρους. Να μετατρέψουμε δηλαδή την μουσικολογία σε χημεία. Μου θυμίζει πως ο Σερ Ισαάκ Νεύτων θεωρούσε τον εαυτό του και πετυχημένο θεολόγο επειδή ήταν μέγιστος φυσικός. Γεγονός ότι η θεολογία του ήταν απαίσια. Ας κάτσουν στα αυγά τους λοιπόν οι επιστήμονες από τις θετικές (η ακόμη και τις αρνητικές:eek:) επιστήμες.

Γιατί εάν κάποιος είναι Δρ. της χημείας π.χ., δεν λέει τίποτα για το θέμα μας εδώ. Ας εντυπωσιάζουμε τον κοσμάκη με ονόματα σαν τον "Νεύτωνα, Μπορ, Αϊνστάιν, Παστέρ, και Ερλιχ". Αχ, ναι, και πως να ξεχάσω τον "μέγα Haldane" :rolleyes:.

Και πάλι η απάντηση σε τέτοια "επιστημονικά" από την ακαδημαϊκή κοινότητα θα είναι απόλυτη αδιαφορία. Ας μη μας εκπλήσσει λοιπόν.


Καμία σχέση.


 
Top