[Ψάχνω] Πρόγραμμα λήψης βίντεο

SINGEORGE

Παλαιό Μέλος
To βίντεο με την ακολουθία του Αγίου Πορφυρίου που υπάρχει εδώ http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=4586&catid=3 μπορεί κάποιος να μας πει με τι πρόγραμμα μπορούμε να το κατεβάσουμε ? =Θέλω να το αποθηκεύσω στον υπολογιστή μου αλλά δεν βρίσκω κατάλληλο πρόγραμμα .......
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Last edited by a moderator:

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Δυστυχώς δεν δουλεύει αυτό το πρόγραμμα και κανένα ότι είναι σε φλας και τα υπόλοιπα είναι κλειδωμένα με κώδικα άσε να δω τη μπορώ να κάνω εγώ μπορώ να το κατεβάσω επειδή είμαι προγραμματιστής όμως είναι παράνομο να το κάνουμε…………
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Από που κι ως που παράνομο;;!!

Παράνομο είναι διότι τα πνευματικά δικαιώματα τα έχει το στούντιο το οποίο γύρισε το βίντεο όπως και η σελίδα που το έχει αναρτήσει, νομίζω ότι δεν κουραστήκατε εσείς για το γύρισμα!!!! για αυτό και κανένας δεν μπορεί να το κατεβάσει διότι είναι κλειδωμένο με κώδικα. Για να υπάρχει και η αποκλειστικότητα.
Έχετε Διαβάσει τους νέους όρους που έχουν αναρτηθεί στο ιντερνέτ και στο YouTube και θα καταλάβετε το λόγο γιατί είναι παράνομο…….
Εγώ σαν τεχνικός που είμαι και προγραμματιστής το κατέβασα για να αποδείξω στον εαυτό μου πρώτα αν έχω τις γνώσεις, αλλά και για να δω αν κατεβαίνει, αν αρχίσω να το βάζω όπου να είναι θα έχω πρόβλημα!!!!
Πολύ φιλικά για εσάς που αναρωτιέστε γιατί είναι παράνομο……..
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Παράνομο είναι διότι τα πνευματικά δικαιώματα τα έχει το στούντιο το οποίο γύρισε το βίντεο όπως και η σελίδα που το έχει αναρτήσει, νομίζω ότι δεν κουραστήκατε εσείς για το γύρισμα!!!! για αυτό και κανένας δεν μπορεί να το κατεβάσει διότι είναι κλειδωμένο με κώδικα. Για να υπάρχει και η αποκλειστικότητα.