Αγαπητοί φίλοι,χθές είχα επί αρκετή ώρα, μια τηλεφωνική επικοινωνία με τον άρχοντα.Σε αυτήν ο άρχων μου ζήτησε να σας μεταφέρω την αγάπη του και την χαρά του που βλέπει τόσους ανθρώπους- ειδικά τους νέους- να ενδιαφέρονται για την μουσική μας.Σας χαιρετά όλους.Στην συνέχεια, λόγω του ότι έχουν ανακύψει μερικά θέματα γύρω από το προσωπό του, επιθυμεί να σας κάνει γνωστά τα εξής:Δεν υπάρχει θέμα απομάκρυνσής του από την πράξη και την θεωρία της ψαλτικής την σχετιζόμενη με την πατριαρχική παράδοση.Αυτήν διδάχτηκε και αυτήν θα συνεχίσει να διδάσκει όπου τον καλέσουν.Δεν κάνει επιλογές με βάση διαμάχες και πρόσωπα αλλά μετράει την διάθεση ,αν υπάρχει, για πραγματική μάθηση.Είναι λοιπόν πρόθυμος για όλους που ενδιαφέρονται.Απορεί γιατί φοβόμαστε για αυτό.Οποιος πιστεύει ότι κατέχει το γνήσιο,μου είπε, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.Για τον ίδιο τον ιδρυτή της σχολής στον επίμαχο λόφο,τον Σίμωνα Καρά, μου εξέφρασε την εκτιμησή του για το ερευνητικό του έργο, χωρίς να συμφωνεί σε αρκετά από τα οποία είπε ο μακαριστός, ειδικά στην πρακτική εφαρμογή και στα ακούσματα.Ομως δεν παραγνωρίζει το γεγονός ότι ο Καράς τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα και ότι έφερε στην επιφάνεια, έστω και θεωρητικά, πράγματα που ήταν ξεχασμένα και που ακόμα και σήμερα δεν θέλουμε να παραδεχτούμε ότι ανήκουν σε όλους και ότι δεν είναι δικές του εφευρέσεις.Επίσης μου είπε ότι δεν παραχώρησε κανένα δικαίωμα επί του έργου του Πρίγγου γιατί απλούστατα δεν είχε.Τώρα όσον αφορά την χοροστασία του την ημέρα της Υπαπαντής, γενικά μου είπε ότι, η ηχογράφηση τον αδικεί μια που ακούγεται πολύ βραχνός και κουρασμένος κάτι που δεν ήταν έτσι όπως μου είπε.Υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και η ηχογράφηση δεν είναι καλή.Στην επίμαχη φράση -Τον Δεσπό την- θεωρεί ότι εκεί είναι διατονικό διότι ο Δεύτερος δουλεύει με τριφωνία και συνεπώς αν έπρεπε να συνεχίσει χρωματικά θα υπήρχε φθορά επί του Ζω.Ναυπλιώτης,Πρίγγος και Βινάκης εκτελούν διατονικά.Καραμάνης και Στανίτσας εκτελούν χρωματικά και ειδικά ο Θράσος πολύ χρωματικά και σύμφωνα με τον ίδιο εκτελούν λάθος για τον λόγο που ανέφερα.Στην συγκεκριμένη ηχογράφηση κάνει μια δίεση στον Κε τον οποίο θεωρεί ως Πα του πλαγίου τετάρτου, κάτι που όλοι κάνουμε όταν θέλουμε να ψάλλουμε σωστά τον εν λόγω ήχο.Παρόλα αυτά όμως και αυτός εκτελεί διατονικά όπως οι πιό πάνω αναφερόμενοι μέγιστοι.Εκτός όμως από τις λεπτομέρειες μου ζήτησε να σας παρακαλέσω, να κοιτάμε το όλον άκουσμα και το ύφος και όταν είναι παραδοσιακό να το μελετάμε για δική μας ωφέλεια.Επίσης είπε να ψάχνουμε χωρίς δεσμεύσεις γιατί ψάχνοντας αποκτάμε γνώση πραγματική και αποφεύγουμε την μίμηση που είναι πολύ κακή πρακτική στον χώρο μας.Είπε ότι θα συνεχίσει το έργο του και ότι σε λίγο καιρό θα είναι στην ευχάριστη θέση να μας παραδώσει το καινούργιο του πόνημα που θα έρχεται ως συμπλήρωμα στο προηγούμενο ερευνητικό του έργο.Σας χαιρετά και σας εύχεται κάθε καλό στην διακονία της τέχνης του Δαμασκηνού[/ΥΓB].Τα όσα σας έγραψα εκφράζουν το γενικό πνεύμα του άρχοντα αλλά επειδή τα έγραψα εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη αν έγραψα κάτι που δεν έγινε κατανοητό και γι αυτό να μου σχωρνάτε την αδυναμία.Παρακαλώ όμως να μην επεκταθούμε με απαντήσεις γιατί ο άρχοντας αδυνατεί να σας απαντήσει ο ίδιος και γω έχω και άλλες δουλειές εκτός από το ότι είμαι τεμπέλης και βαριέμαι να γράφω.Πάντα γειά