Πατρότητα του Δοξαστικού Ανέβη ο Ιησούς.

Αφορμή δόθηκε από τις πολλές και αξιόλογες αναρτήσεις του εν λόγω δοξαστικού , από πολλούς παλαιούς και νέους ερμηνευτές .
Όλες οι συνθέσεις έχουν κοινό σημείο αναφοράς .
Από μία πρόχειρη έρευνα που έκανα , βλέπω , πρώτος ο Ραιδεστηνός , δραματοποιεί και δίνει ρόλους και διάλογο στην σύνθεση του δασκάλου του Κων/νου .
Άρα κάπου εκεί πρέπει να εστιάσουμε , για την πατρότητα του μέλους ή κάποιας Κων/πολίτικης παράδοσης που καταγράφει ο Κων/νος και ο Ραιδεστηνός .(;)
Στην συνέχεια βέβαια , αυτή η ιδέα , καταγράφεται,διασκευάζεται και "επεκτείνεται" από πολλούς . Σακελαρίδης , Φαρλέκας, Πρίγγος, Καραμάνης κ.λπ.
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
Αφορμή δόθηκε από τις πολλές και αξιόλογες αναρτήσεις του εν λόγω δοξαστικού , από πολλούς παλαιούς και νέους ερμηνευτές .
Όλες οι συνθέσεις έχουν κοινό σημείο αναφοράς .
Από μία πρόχειρη έρευνα που έκανα , βλέπω , πρώτος ο Ραιδεστηνός , δραματοποιεί και δίνει ρόλους και διάλογο στην σύνθεση του δασκάλου του Κων/νου .
Άρα κάπου εκεί πρέπει να εστιάσουμε , για την πατρότητα του μέλους ή κάποιας Κων/πολίτικης παράδοσης που καταγράφει ο Κων/νος και ο Ραιδεστηνός .(;)
Στην συνέχεια βέβαια , αυτή η ιδέα , καταγράφεται,διασκευάζεται και "επεκτείνεται" από πολλούς . Σακελαρίδης , Φαρλέκας, Πρίγγος, Καραμάνης κ.λπ.

Για τη διευκόλυνση της συζήτησης, θα ήταν χρήσιμο να συγκεντρώσει κάποιος τις αναφερθείσες (ή και άλλες διαθέσιμες) συνθέσεις.
 
Top