Χαίρετε.
Καίτοι ὁ Μικρὸς ἑσπερινὸς θεωρεῖται ὡς ἐν μοναστηρίοις ἀκολουθία, μήπως ὑπάρχει κάπου γραμμένο (ἢ σὲ κάποιο ἀπὸ τὰ τυπικά) νὰ ὁρίζουν πῶς τελεῖται π.χ. μία ἀγρυπνία κατὰ τὴν Διακαινήσιμον Ἑβδομάδα; Ἔχοντας λίγη προσκυνηματικὴ ἐμπειρία πανηγύρεωνι ἱερεῶν μονῶν, παρατήρησα ὅτι σχεδὸν ὅλα κοινῶς τήρουν ἁπλὴ τάξι· ἤτοι ὁ Ἱερεὺς εὐλογάει ἄνευ εὐχῶν λυχνικοῦ (ἡ ὡραία πύλη παραμένη/καταπέτασμα κλειστή/ό), δὲν γίνονται αἰτήσεις (εἰρηνικά, ἐκτενὴ καὶ πληρωτικά) μὲ μόνο τὸ «Ὅτι σοῦ ἐστιν» τοῦ Τρισαγίου καὶ ἀπόλυσι. Κακῶς, ἐγὼ δὲν εὐκαίρησα νὰ βρεθῶ ποτὲ σὲ ἀγρυπνία σὲ μονὴ κατ’αὐτὴν τὴν ἑβδομάδα.
Ἂν ἔχῃ κάποιος κάποια πεῖρα ἢ γνῶσι, ἐκτιμῶ πολύ.
Υ.Σ. Ἴσως νὰ μὴν ὑπάρχουν εἰς παλαιὰ τυπικὰ διατάξεις, παρὰ μόνον ἴσως τοῦ Εὐαγγελισμοῦ στὶς 7 Ἀπριλίου...
Καίτοι ὁ Μικρὸς ἑσπερινὸς θεωρεῖται ὡς ἐν μοναστηρίοις ἀκολουθία, μήπως ὑπάρχει κάπου γραμμένο (ἢ σὲ κάποιο ἀπὸ τὰ τυπικά) νὰ ὁρίζουν πῶς τελεῖται π.χ. μία ἀγρυπνία κατὰ τὴν Διακαινήσιμον Ἑβδομάδα; Ἔχοντας λίγη προσκυνηματικὴ ἐμπειρία πανηγύρεωνι ἱερεῶν μονῶν, παρατήρησα ὅτι σχεδὸν ὅλα κοινῶς τήρουν ἁπλὴ τάξι· ἤτοι ὁ Ἱερεὺς εὐλογάει ἄνευ εὐχῶν λυχνικοῦ (ἡ ὡραία πύλη παραμένη/καταπέτασμα κλειστή/ό), δὲν γίνονται αἰτήσεις (εἰρηνικά, ἐκτενὴ καὶ πληρωτικά) μὲ μόνο τὸ «Ὅτι σοῦ ἐστιν» τοῦ Τρισαγίου καὶ ἀπόλυσι. Κακῶς, ἐγὼ δὲν εὐκαίρησα νὰ βρεθῶ ποτὲ σὲ ἀγρυπνία σὲ μονὴ κατ’αὐτὴν τὴν ἑβδομάδα.
Ἂν ἔχῃ κάποιος κάποια πεῖρα ἢ γνῶσι, ἐκτιμῶ πολύ.
Υ.Σ. Ἴσως νὰ μὴν ὑπάρχουν εἰς παλαιὰ τυπικὰ διατάξεις, παρὰ μόνον ἴσως τοῦ Εὐαγγελισμοῦ στὶς 7 Ἀπριλίου...