Ιεροψάλτες της Θεσσαλονίκης το 1960

Καλησπέρα σας,
Είμαι φοιτητής του τμήματος μουσικής επιστήμης και τέχνης και εκπονώ πτυχιακό πρότζεκτ με θέμα ειδήσεις της Ψαλτικής μέσα από της Εφημερίδα Μακεδονία
το 1960 έχω εντωπίσει πληθώρα αναφορών για τους ναούς της Θεσσαλονίκης, όμως δεν αναφέρονται πάντα τα ονόματα των ψαλτών και σε ποιούς ναούς υπηρετούν. Εάν υπάρχει από κάποιο μέλος αρχείο είτε ηχογραφήσεις στους ναούς της Θεσσαλονίκης εκείνης της περιόδου θα μου ήταν πράγματι χρήσιμες
 

Υάκινθος B

Well-known member
Γυρίζεις πολύ πίσω στο παρελθόν αγαπητέ . Πολύ ωραία η δουλειά σου και με μεγάλο ενδιαφέρον. Οι περισσότεροι από τους οποίους θα μπορούσες να πάρεις πληροφορίες έχουν φύγει από τούτη τη ζωή. Προσανατολίσου προς τα γραφεία της μητροπόλεως εκεί σίγουρα θα υπάρχουν στοιχεία . Επίσης ψάξε και στο αρχείο του συλλόγου ιεροψαλτών Θεσσαλονίκης Ιωάννης ο Δαμασκηνός. ( νομίζω πως είχε ιδρυθεί τότε) Καλή δύναμη και καλή συνέχεια.
 

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
.........................................
το 1960 έχω εντοπίσει πληθώρα αναφορών για τους ναούς της Θεσσαλονίκης, όμως δεν αναφέρονται πάντα τα ονόματα των ψαλτών και σε ποιους ναούς υπηρετούν. Εάν υπάρχει από κάποιο μέλος αρχείο είτε ηχογραφήσεις στους ναούς της Θεσσαλονίκης εκείνης της περιόδου θα μου ήταν πράγματι χρήσιμες
"Οι επίγονοι των Πατριαρχικών", μακαριστοί, πλέον Άρχοντες της Συμβασιλεύουσας, Χ. Ταλιαδώρος & Χρ. Θεοδοσόπουλος, το 1960, "ήταν στις θέσεις τους..." Μπορείτε, εδώ, να αναζητήσετε, περισσότερες πληροφορίες.
Σας επισυνάπτω:
1. Διδακτορική διατριβή του π. Βασιλείου Αποστολίδη για τον Χρ. Θεοδοσόπουλο, στην οποία αναφέρονται κι άλλα σχετικά στοιχεία.
2. Πρακτικά από τιμητική εκδήλωση από το Α.Π.Θ., για τα 70 χρόνια πρωτοψαλτείας του Χ. Ταλιαδώρου.
 

Attachments

  • Apostolidis Vasileios Phd ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ 2019.pdf
    17.4 MB · Views: 25
  • Α.Π.Θ. ΤΑΛΙΑΔΩΡΟΣ_ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΕΙΑΣ (2014).pdf
    8.1 MB · Views: 30

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Καλησπέρα σας,