[Ερώτηση] Θέλω να γίνω ψάλτης αλλά έχω αρκετές απορίες...

Ιωάννης γρ

Νέο μέλος
Καλησπέρα σας. Είμαι νεος εδώ οποτε αν γράφω σε λάθος μέρος ζήτω συγνώμη :)

Θέλω να γίνω ψάλτης αλλά έχω αρκετές απορίες και δυστυχώς δεν έχω φιλο ψάλτη για να ρωτησω. Αν οι ερωτήσεις μου σας φανούν άκυρες, δείξτε κατανόηση μιας και είμαι αρχάριος.

Καταρχήν θα ήθελα να σας ρωτησω αν κάποιος δεν έχει καλη φωνη μπορεί να γίνει ψάλτης? Δεν εννοώ φάλτσο :). αλλάζει αυτό με τα μαθήματα φωνητικής?

Πως πρεπει να αρχίσω? Τι να ακούω κ τι να διαβάσω?
Κ τέλος αν κ γνωρίζω οτι τα μαθήματα αρχίζουν τον Σεμπτέμβριο.

Υπάρχει κάποια σχολή στην Αθήνα κ ποσο περιπου είναι τα δίδακτρα?
Αν κ το τελευταιο μάλλον δύσκολο να απαντηθεί.

Ευχαριστώ κ ελπίζω κάποιος να μου απαντήσει!
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Καλησπέρα σας. Είμαι νεος εδώ οποτε αν γράφω σε λάθος μέρος ζήτω συγνώμη :)

Θέλω να γίνω ψάλτης αλλά έχω αρκετές απορίες και δυστυχώς δεν έχω φιλο ψάλτη για να ρωτησω. Αν οι ερωτήσεις μου σας φανούν άκυρες, δείξτε κατανόηση μιας και είμαι αρχάριος.

Καταρχήν θα ήθελα να σας ρωτησω αν κάποιος δεν έχει καλη φωνη μπορεί να γίνει ψάλτης? Δεν εννοώ φάλτσο :). αλλάζει αυτό με τα μαθήματα φωνητικής?

Πως πρεπει να αρχίσω? Τι να ακούω κ τι να διαβάσω?
Κ τέλος αν κ γνωρίζω οτι τα μαθήματα αρχίζουν τον Σεμπτέμβριο.

Υπάρχει κάποια σχολή στην Αθήνα κ ποσο περιπου είναι τα δίδακτρα?
Αν κ το τελευταιο μάλλον δύσκολο να απαντηθεί.

Ευχαριστώ κ ελπίζω κάποιος να μου απαντήσει!


Κατά αρχήν χρόνια πολλά χριστός ανέστη!
Εάν θες να ασχοληθείς σοβαρά με την ψαλτική θα πρέπει να έχεις μια φωνή η οποία τουλάχιστον να ακούγετε και να μην είναι φάλτσα κάτι το οποίο στην πορεία μπορεί να διορθωθεί!
Σχολές δωρεάν υπάρχουν πολλές εδώ στην Αθήνα τα περισσότερα μαθήματα ξεκινούν τέλος Σεπτεμβρίου αρχές Οκτώβριου
Πρέπει να μας πεις που περίπου διαμένεις για να δούμε τι υπάρχει στην περιοχή σου για να σου απαντήσω!