Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με τα Λειτουργικά σε β' του Κουντιάδου, που είναι μια ελαφρά διασκευή στου Γεωργίου Ραιδεστηνού ή Ονουφρίου Βυζαντίου.Στο «Μουσικόν Πεντηκοστάριον» του Γαβριήλ Κουντιάδου, στη σελ. 370 υπάρχει μια αργοσύντομη δοξολογία σε Β΄ ήχο. Η ίδια δοξολογία στο όνομα και πάλι του Γαβριήλ Κουντιάδου αναπαράγεται και στον τόμο του Όρθρου της σειράς "Αγγελικός Χορός" της Σιμωνόπετρας. Σήμερα διεπίστωσα ότι πρόκειται για σύνθεση του Γρηγορίου πρωτοψάλτου (στο ανωτέρω PDF, σελ. 5). Εσκεμμένα ή από άγνοια; Πάντως, όπως προανέφερα, κι εγώ πρώτη φορά συναντώ τις συγκεκριμένες δοξολογίες.
Όντως. Σελ. 240.Νομίζω ότι υπάρχουν στην Κοκκινογοργούσα.
Πιο "τακτοποιημένες" για τάμπλετ με index και σε μικρότερο μέγεθοςΑπό παλαίτυπο χειρόγραφο βιβλίο που ψηφιοποίησε ο κ. Βασίλειος Αθανασίου.
Είναι αρκετά αναλυτική η γραφή τους, και αυτό ίσως εγείρει ζητήματα πατρότητάς τους. Ενδιαφέρον έχει και ποιά χειρόγραφη διάδοση είχαν, αλλά και ποιά είναι η πρωτότυπη μορφή τους. Άραγε να πρωτοεγράφησαν στην παλαιά μέθοδο; Πάντως οι εκδότες της «κοκκινογοργούσας» παραδίδουν αναλυτικά ακόμη και γνωστά μαθήματα, θυμίζοντας τον Π. Εφέσιο και την Ανθολογία του σε αυτό.Όντως. Σελ. 240.
Πώς και "ξεχάστηκαν" έκτοτε;
Είναι αρκετά αναλυτική η γραφή τους, και αυτό ίσως εγείρει ζητήματα πατρότητάς τους...
Η δεύτερη θέση δεν εξασθενίζει την πρώτη; Υπάρχουν περιπτώσεις προβληματικής πατρότητας μουσικών συνθέσεων σε έντυπες ανθολογίας;.... Πάντως οι εκδότες της «κοκκινογοργούσας» παραδίδουν αναλυτικά ακόμη και γνωστά μαθήματα, θυμίζοντας τον Π. Εφέσιο και την Ανθολογία του σε αυτό.
Βλ. εδώ:Είναι αρκετά αναλυτική η γραφή τους, και αυτό ίσως εγείρει ζητήματα πατρότητάς τους. Ενδιαφέρον έχει και ποιά χειρόγραφη διάδοση είχαν, αλλά και ποιά είναι η πρωτότυπη μορφή τους. Άραγε να πρωτοεγράφησαν στην παλαιά μέθοδο; Πάντως οι εκδότες της «κοκκινογοργούσας» παραδίδουν αναλυτικά ακόμη και γνωστά μαθήματα, θυμίζοντας τον Π. Εφέσιο και την Ανθολογία του σε αυτό.
Ευχαριστίες.Οι δοξολογίες και από την "Πέργαμο".
Η δεύτερη θέση δεν εξασθενίζει την πρώτη; Υπάρχουν περιπτώσεις προβληματικής πατρότητας μουσικών συνθέσεων σε έντυπες ανθολογίας;
Αν θέλεις εξήγησε, που βρίσκεται το πρόβλημα, γιατί δεν το εντόπισα....Και στο χφ και στην «κοκκινοργούσα» η χρωματική μαρτυρία και η φθορά επαναφοράς στο ασματικό του πλ δ είναι προβληματική....
Αν θέλεις εξήγησε, που βρίσκεται το πρόβλημα, γιατί δεν το εντόπισα.