K
konman
Guest
Ακριβως..Εγώ συμφωνώ με την άποψη που έχει διατυπώσει ο κ. Νεραντζής παλαιότερα, ότι κάποιοι χαρακτήρες (όπως και ο συγκεκριμμένος φυσικά) έπρεπε να παραμείνουν και η πρόοδος της παρασημαντικής να είχε σταματήσει στην γραφή του Πέτρου του Λαμπαδάριου όπου κρατούσε πράγματα που σήμερα εκτελούμε χωρίς να τα βλέπουμε και εκτός αυτών, βλέπουμε και τους "σωτήρες" της προφορικής παράδοσης με τις νεώτερες μουσικές συλλογές οι οποίοι δεν διδάσκουν γιατί γίνεται αυτό στην τάδε γραμμή ώστε να το ακουλουθούμε και σε μία παρόμοια περίπτωση, αλλά ενώ απλώς αναλύουν ένα κλασικό κείμενο το παρουσιάζουν ως δικό τους.
Αγαπητοι φιλοι,εχετε σκεφτει ποτε γιατι πρεπει να βγαινουν δεκαδες μουσικα βιβλια καθε τοσο και ειδικα απο ανθρωπους που "γνωριζουν" και πιθανως να εκμεταλευονται εκεινους που εχουν αγνεια των πραγματων με σκοπο το κερδος(και βγαζουν αρκετα) παιρνοντας κλασσικα κειμενα βαζοντας αναλυσεις και μια πινελια δικια τους που και που και τα κανουν δικα τους και με υπογραφη παρακαλω.
Γιατι δεν δουλευουν στα ιδια τα κλασσικα κειμενα;Γιατι δεν μας λενε τις θεσεις...;
Γιατι ορισμενοι απο αυτους πολεμουσαν τον Καρα;Τι φοβοντουσαν;Μη χασουν την "παραδοση";
Ο Καρας φιλοι μου ποτε δεν πειραζε τα κειμενα αλλα ελεγε πανω στο κλασσικο κειμενο..κοιτα εδω κανει αυτο,εκει κανει εκεινο για αυτο και γι αυτο τον λογο το ε ξ η γ ο υ σ ε ....Εκεινος δεν μπορουσε να το γραψει αναλυτικα;..
Τι μας δεσμευει στο κειμενο..η αναλυτικη γραφη η τα σημαδια που αναγραφονται για διδακτικους λογους προς Κωδικοποιηση των θεσεων και οχι απολυτη εκτελεση.
Τι λογο και τι οφελος εχω εγω απ τα παραπανω..
Ξερετε πως τα βλεπω εγω τα παραπανω βιβλια...
"Σ υ μ π λ η ρ ω μ α τ α" ψαλτικης και δεν νομιζω οτι η μουσικη μας τα χρειαζεται καθως δεν ειναι αποβιταμινομενη αλλα πληρης κι ολοκληρωμενη.
"Ευχαριστουμε κυριοι αλλα δεν θα παρουμε".
Αφιερωμενο το παρακατω "πειραγμενο" κειμενο απ τον Αειμνηστο