Εχω παρατηρήσει πως στα κλασσικά χερουβικά στους χρωματικούς ήχους γίνεται ένα μπάχαλο. Η εναλλαγές των τετραχόρδων και η χρήση των φθορών είναι κάτι αφηρημένο.
Στο χερουβικό του Πέτρου Βυζαντίου σε πλ. β' γίνεται χαμώς.
Μουσική Πανδέκτη (1950), Ταμείον Ανθολογίας Φωκαέα, Ταμείον Ανθολογίας Χουρμουζίου. Τρια βιβλία με τρεις διαφορετικές αποδόσεις. Δυσκολεύτικα στο σημείο που στην Μουσική Πανδέκτη βάζει την σπάθη. Που στο καλό λύεται η χρόα; Στου Φωκαέα συνεχίζει εσω δεύτερο, ενω στο Χουρμούζιο κοπανάει μία διατονική φθορά του Γα!
Πως γίνεται να ακουστεί το ίδιο; Τα διαστήματα των τετραχόρδων δεν έβγαιναν με τίποτα το ίδιο. Και δεν μιλάμε για 2 μορια πάνω-κάτω αλλα μεγάλες αποκλίσεις.
Τελικά κατέληξα πως μόνο τυπογραφικό λάθος μπορεί να είναι. Εεεμ δεν εβγαινε αλλιώς!
Υπάρχει καμιά ηχογράφηση που μπορει να με διαφωτίσει;
Στο χερουβικό του Πέτρου Βυζαντίου σε πλ. β' γίνεται χαμώς.
Μουσική Πανδέκτη (1950), Ταμείον Ανθολογίας Φωκαέα, Ταμείον Ανθολογίας Χουρμουζίου. Τρια βιβλία με τρεις διαφορετικές αποδόσεις. Δυσκολεύτικα στο σημείο που στην Μουσική Πανδέκτη βάζει την σπάθη. Που στο καλό λύεται η χρόα; Στου Φωκαέα συνεχίζει εσω δεύτερο, ενω στο Χουρμούζιο κοπανάει μία διατονική φθορά του Γα!
Πως γίνεται να ακουστεί το ίδιο; Τα διαστήματα των τετραχόρδων δεν έβγαιναν με τίποτα το ίδιο. Και δεν μιλάμε για 2 μορια πάνω-κάτω αλλα μεγάλες αποκλίσεις.
Τελικά κατέληξα πως μόνο τυπογραφικό λάθος μπορεί να είναι. Εεεμ δεν εβγαινε αλλιώς!
Υπάρχει καμιά ηχογράφηση που μπορει να με διαφωτίσει;