Nα μας δωσεις καποια στιγμη κ την δικη σου αποψη οσο αφορα τα συγκεκριμενα ακουσματα κ γενικα την αποψη σου περι του ποιοι Αγιορείτες εχουν κρατήσει παραδοσιακό ύφος Αγιου Όρους στην ψαλμωδία τουςΧαρακτιριστική εικόνα για το ποιοι στο Άγιο όρος είναι που έξουν εξωκείλει από το ύφος και την παράδοση; και ποιο είναι το πραγματικά παραδοσιακό αγιορίτικο ψάλσιμο;
Κουίζ..
Βρείτε το και αιτιολογήστε το!
Έθεσα μια ερώτηση και μου την επιστρέφετε χωρίς να απαντάτε. Πείτε πρώτα εσείς και στο τέλος θα πω κι εγώ. Πρώτα εγώ ρώτησα .Nα μας δωσεις καποια στιγμη κ την δικη σου αποψη οσο αφορα τα συγκεκριμενα ακουσματα κ γενικα την αποψη σου περι του ποιοι Αγιορείτες εχουν κρατήσει παραδοσιακό ύφος Αγιου Όρους στην ψαλμωδία τους
Το 2 μου φανηκε το πιο περιεργο όμως δυστυχως δεν γνωρίζω ακομα θεωρια για να μπορεσω να το αιτιολογησω. Το 1 και το 3 μου φανηκαν πιο σωστα αλλα ακουσα διαφορες με άλλες εκτελεσεις (π.χ. Αστερη)Έθεσα μια ερώτηση και μου την επιστρέφετε χωρίς να απαντάτε. Πείτε πρώτα εσείς και στο τέλος θα πω κι εγώ. Πρώτα εγώ ρώτησα .
Έχω πολλές φορές αναλύσει το συγκεκριμένο θέμα, αν κάνετε μια αναζήτηση στο forum αυτό αλλά και γενικά στο διαδίκτυο θα βρείτε αρκετά που έχω αναλύσει και ψάλλει.
Περιμένω απαντήσεις 1,2 ή 3 ξωκειλει από το γενικό άκουσμα;
Το δεύτερο είναι το πιο κοντά όπως το έψαλλαν παλιά με πα ζω μικρότερο από πα γα και με ύφος β ήχου δηλαδή χαμηλός ο Κε όταν πάει το μέλος μέχρι τον κάτω δι και επιστρέφει.Το 2 μου φανηκε το πιο περιεργο όμως δυστυχως δεν γνωρίζω ακομα θεωρια για να μπορεσω να το αιτιολογησω. Το 1 και το 3 μου φανηκαν πιο σωστα αλλα ακουσα διαφορες με άλλες εκτελεσεις (π.χ. Αστερη)