«Έχουσι γνώσιν οι φύλακες» Μ. Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Τσέτση

Status
Not open for further replies.

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
φαγωθείτε επωνύμως....
εγώ είμαι "ανώνυμος"....

δε βαρεθήκατε ακόμη;;;;
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Ἀλλὰ δυστυχῶς ἡ ἄλλη πλευρὰ ἀγωνίζεται ὄχι γιὰ τὸν ἐπόμενο Ἄρχοντα Πρωτοψάλτη, ἀλλὰ γιὰ τὸ ἄν ὁ κ. Νεοχωρίτης εἶναι ὁ καλύτερος ψάλτης αὐτὴ τὴ στιγμή.

Και υπάρχει και άλλη πλευρά που επιδεικνύει σεβασμό στις αποφάσεις της Μ.τ.Χ.Ε., όποιες κιαν είν' αυτές.

Αγώνας δεν υπάρχει, φυσικά, ελπίζω από καμία πλευρά.

Και απορώ που το βλέπεις έτσι.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
ἄκουε πολλά said:
Και υπάρχει και άλλη πλευρά που επιδεικνύει σεβασμό στις αποφάσεις της Μ.τ.Χ.Ε., όποιες κιαν είν' αυτές.

Αγώνας δεν υπάρχει, φυσικά, ελπίζω από καμία πλευρά.

Και απορώ που το βλέπεις έτσι.
Ποῦ νά δεῖς ἀποφάσεις τῆς μ.τ.Χ.Ε.!:wink:
Ἐκεῖ κρατοῦν Θερμοπύλες καί ὅλοι καταλαβαίνουμε τή βιαιότητα πίσω ἀπ τίς ἀποφάσεις μεγάλης σημασίας πού πολλές φορές δέν μᾶς ἀρέσουν ἀλλά δέν γίνεται καί διαφορετικά.
Ὅλοι ἀγαποῦμε τόν Πατερούλη μας Πατριάρχη, καί πολλά ὀφείλουμε στούς βοηθούς τους ἀπό δεσπότης μέχρι καντηλανάφτη.
Ἀλλά γιά ἀπλούστερα ζητήματα πού ἄπτονται τῆς μουσικῆς ἄς ἔχουμε κι ἐμεῖς μιά γνώμη.
Δέν ὑπάρχει περίπτωση κάποιος πού ἀκούει ἐκ γενετῆς Πρίγγο νά σου πεῖ ὅτι τοῦ ἀρέσει ὁ Παναγιώτης γιά τήν θέση Ἄρχοντος στόν χῶρο αὐτόν.
Στά μηνύματα διαχέεται ἡ ἄποψη ὅτι μέ τό χρόνο θά προσαρμοστεῖ.
Γιατί τά παιδιά τῆς Πόλης δέν μποροῦν νά προσαρμοστοῦν;
Γιατί δέν ἐπιλέξατε τόν Γαιτάνο καί κάθε προσαρμόσιμο;
Τόν Γιάννου,
τόν Ζάρκο,
Καί ἄλλους μαθητές Πατριαρχικῶν;
 
Ποῦ νά δεῖς ἀποφάσεις τῆς μ.τ.Χ.Ε.!:wink:

Γιατί δέν ἐπιλέξατε τόν Γαιτάνο καί κάθε προσαρμόσιμο;

Καί ἄλλους μαθητές Πατριαρχικῶν;

Εγω θα έλεγα την Νεκταρία Καρατζή ...
Ετσι θα το παμε ;;;
Να την ευτελισουμε την κουβέντα;
Να αρχίσω να κερνάω πάλι σοδίτσες;
 


Ἀπὸ παλαιότερο μνμ μου σχετικὰ μὲ τὶς τραγικὲς συνθῆκες ποὺ ζεῖ ὁ κ.Νεοχωρίτης ἐπὶ δύο μῆνες. Ἄς συγκρίνουμε μὲ τὸν κ. Φλοῖκο.


Ναὶ ὁ Μιχάλης ὁ Μαμάης εἶπε τὴν ἀλήθεια. Ἔτσι εἶναι. Ἀλλὰ δυστυχῶς ἡ ἄλλη πλευρὰ ἀγωνίζεται ὄχι γιὰ τὸν ἐπόμενο Ἄρχοντα Πρωτοψάλτη, ἀλλὰ γιὰ τὸ ἄν ὁ κ. Νεοχωρίτης εἶναι ὁ καλύτερος ψάλτης αὐτὴ τὴ στιγμή.
Καὶ τὰ δύο αὐτὰ δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὸ νὰ ταιριάζουν.

Ἡ πλευρὰ ἡ δική μου, καὶ δὲν ντρέπομαι νὰ τὸ πῶ ὅτι ὑπάρχει ἀντιπολίτευση ἐγνωσμένη στὴν τυχὸν ἐπιλογὴ τοῦ κ. Νεοχωρίτη (γιὰ νὰ μὴν παρεξηγηθῶ περισσότερο ἐννοῶ μέσα στὸ φορουμ καὶ στὸ πλαίσιο τῶν συζητήσεών μας, ἄλλωστε ποιὸς μας δίνει ἰδιάιτερη σημασία) μὲ συγκεκριμένες θέσεις, ἐπιχειρήματα καὶ ἠχητικά, ἀγωνίζεται γιὰ τὸν ἐπόμενο Ἄρχοντα ὡς φορέα μιᾶς συγκεκριμένης παράδοσης ψαλτικῆς, ἀσχέτως ὀνόματος, ἀρκεῖ νὰ ἔχει προέλθει ἀπὸ τὰ σπλάγχνα τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου καὶ ὄχι τοῦ κασετοφώνου. Γιὰ μένα προσωπικὰ εἶναι ὁ κ. Φλοῖκος, γιὰ ἄλλους μπορεῖ νὰ εἶναι ἄλλος μαθητὴς τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου.

Κι ἐπειδὴ διαφωνοῦμε μᾶς προσάπτεις λάσπη (ἐσεῖς πετᾶτε κουφέτα;), ἀμαύρωση (ἐσεῖς μᾶς ἀσβεστώνετε;), λοιδωρία (ἐσεῖς μὲ τὸν καλύτερο τρόπο;), ὕβρεις (δὲν θὰ τὸ συνεχίσω).

Κο ὅλα αὐτὰ γιατί; Γιατὶ ἁπλὰ δὲν καθήσαμε στὸ σκαμνί μας νὰ διαβάζουμε δῆθεν ἀπολαμβάνοντας τὰ «θεϊκὰ» σχόλια περὶ «θείου» ψαλσίματος, λὲς καὶ μεῖς δὲν ἀκοῦμε, δὲν διαβάζουμε, δὲν ἀσχολούμαστε ὅσο μποροῦμε. Ἀλλὰ πρέπει νὰ κάνουμε τουμπεκί σὲ «ἀποστωμοτικὰ» κείμενα, πρέπει κυριολεκτικὰ νὰ μὴ μιλοῦμε γιατὶ δῆθεν θὰ «στενοχωρήσουμε» τὸν τοποτηρητή, τὸ Πατριαρχεῖο, τὴν ἐπιτροπὴ λατρείας, τοὺς θαυμαστὲς τοῦ κ. Νεοχωρίτη.

Ἐ λοιπὸν κύριοι καὶ μεῖς στενοχωρούμαστε ὅταν ἀκοῦμε συγκεκριμένα ψαλσίματα ποὺ ἀπέχουν πόρρω ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἀκούγαμε, καὶ μάλιστα αὺτὸ νὰ εἶναι καὶ ἐπαινετέο ἤ νὰ θεωρεῖται ἐπιστροφὴ στὴν ἐποχὴ τοῦ Πέτρου Λαμπαδαρίου, σὰν νὰ μὴν πέρασε μιὰ μέρα ... Γιατὶ ὄχι τῶν Χρυσάφηδων;


Παραλήρημα ...
Στη σφαίρα της φαντασίας σου .
Εξήγησε μόνο αν θες ,αν δηλαδή θεωρείς πως ο Νεοχωριτης ψάλλει μέτροφωνικα ,γιατι κάτι τέτοιο εξάγεται απο τα γραφόμενα σου (γιατι κατα τα αλλα ....τον εκτιμούσες -ως έγραφες - σαν ψάλτη ,άρα κάτι άλλαξε τωρα )
Μην σκας ,δεν στενοχωριέται ο τοποτηρητής ούτε ασχολείται καν .
Εγω εγραψα για δύσκολη απόφαση και δύσκολες συνθήκες ,αλλα δεν εννοείς ν καταλάβεις ούτε τα αυτονόητα .(προϊόν φανατισμού ; )
Έχετε (ολοι σας ) (οι επικριτές ,οι τιμητές των παντων ) (οι αυτόκλητοι υπέρμαχοι του Πατριαρχικού ύφους-πόθεν άραγε) (οι θεράποντες του Πατριαρχικού ύφους !) επικεντρωθεί στο Δένδρο και έχετε χάσει το δάσος .
Αφου λοιπόν μας αρέσουν οι φήμες ....
Γιατι άραγε ακόμα ,κανεις δεν μας είπε τα αποτελέσματα της επισκέψεως της "άτυπης επιτροπής " στον Πατριάρχη ;
"Φωτογράφος " τις ...εθεάθη την Κυριακη στον Πατριαρχικό ναό ....
Πέρασε και δεν ακούμπησε ,αλλα ούτε και χαιρέτισε ...
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος

Εὖγε συνάδελφε, πέραν κάθε ἄποψης, διαφωνίας, συμφωνίας, μίλησες ὁλόσωστα καὶ στὸ πνεύμα καὶ τὴν παράδοση τοῦ φορουμ, αὐτὰ τὰ χρόνια ποὺ 'μαστε μαζί.

Καὶ βλέπω πὼς μέλη ποὺ συμφωνοῦμε ἢ διαφωνοῦμε μὲ μιὰ ἄποψη ἑντὸς μιᾶς -σημαντικῆς σαφῶς- συζήτησης, κοντεύουμε νὰ κόψουμε καὶ τὶς καλημέρες, ὅσοι τυχαίνει νὰ 'χουμε μιὰ γνωριμία παραπάνω.

Βλέπω μέλη ποὺ τοὺς ἔδιναν κατ' ἐπανάληψη συγχαρητήρια γιὰ τὸν κόπο τους καὶ τὴν μέριμνά τους, τώρα νὰ βρίσκονται στὴ γωνία ἁμυνόμενοι. Καὶ μιλῶ καὶ γιὰ τὶς δυὸ ὁμάδες, δὲν ξεχωρίζω κανέναν. Πρόκειται γιὰ παλαιὰ μέλη ἐγνωσμένης ἀξίας ψαλιτκῆς ἀλλὰ καὶ γενικότερης. (Σαφῶς δὲν ἀναφέρομαι στὸν ἑαυτό μου, τὰ εἶπα ἀλλοῦ ἐγώ τὰ δικά μου παράπονα).
Δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω τόοοοση πόλωση πιά.
Θέλω να προσυπογράψω το πνεύμα της παραπάνω νηφάλιας τοποθέτησης του domesticus.

Είναι κρίμα που οι πεποιθήσεις δηλητηριάζουν τις σχέσεις μας. Και ειδικά στο θέμα αυτό, που εξελίσσεται σε μουσικολογική έριδα.
Μένει στο τέλος μια πικρία, μια ένταση, μια ευρηματικότητα της ρητορικής με στόχο την απομείωση του άλλου (και φυσικά δεν εξαιρώ τον εαυτό μου), αντί για τη χαρά της επικοινωνίας, έστω και μέσα στη διαφωνία, που είναι δώρο του Θεού.

Με τον Γιάννη τον Μπουλμπουτζή δεν συμφωνώ πλήρως στην οριοθέτηση της πατριαρχικής παράδοσης, αλλά αν δεν ήταν αυτός δεν θα είχα τη δυνατότητα ούτε να συμφωνώ, ούτε να διαφωνώ (και του το έχω πει). Έτσι, κάθε διαφωνία μου μαζί του είναι (θα έπρεπε να είναι) μια αναγνώριση της αξίας του. Το ίδιο ισχύει για τον Χάρη και για πολλά άλλα, ιστορικά ή μη, μέλη αυτού του φόρουμ.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
.... Είναι κρίμα που οι πεποιθήσεις δηλητηριάζουν τις σχέσεις μας. Και ειδικά στο θέμα αυτό, που εξελίσσεται σε μουσικολογική έριδα.
Μένει στο τέλος μια πικρία, μια ένταση, μια ευρηματικότητα της ρητορικής με στόχο την απομείωση του άλλου (και φυσικά δεν εξαιρώ τον εαυτό μου), αντί για τη χαρά της επικοινωνίας, έστω και μέσα στη διαφωνία, που είναι δώρο του Θεού. .... .
Ίσως είναι κρίμα, από μια άποψη, αλλά από την άλλη είναι και ευτύχημα («ουδέν κακόν ...» κλπ.) γιατί έτσι αποκαλύπτεται πιο καθαρά πέρα από τις πεποιθήσεις και απόψεις (που μπορεί να είναι σωστές, ή λάθος, η κάπου ενδιάμεσα, αλλά όχι καλές ή κακές), το ποιόν του καθενός. Κι όχι τόσο για να δουν οι άλλοι ποιος είσαι/είμαι, αλλά για να βλέπουμε εμείς ποιοι και τι και πως είμαστε, μήπως και ανοίξουν τα μάτια μας. Οπότε καλές είναι οι συζήτήσεις με τις διαφωνίες και τις ενίοτε απαράδεκτες συμπεριφορές από κάποιους.
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Παραλήρημα ...

Αφου λοιπόν μας αρέσουν οι φήμες ....
Γιατι άραγε ακόμα ,κανεις δεν μας είπε τα αποτελέσματα της επισκέψεως της "άτυπης επιτροπής " στον Πατριάρχη ;
"Φωτογράφος " τις ...εθεάθη την Κυριακη στον Πατριαρχικό ναό ....
Πέρασε και δεν ακούμπησε ,αλλα ούτε και χαιρέτισε ...
Λέγε περισσότερα σε παρακαλώ.
Ακούσαμε το γεγονός της επισκέψεως
ιεροψαλτών αλλά δεν μάθαμε νεώτερα.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Εγω θα έλεγα την Νεκταρία Καρατζή ...
Ετσι θα το παμε ;;;
Να την ευτελισουμε την κουβέντα;
Να αρχίσω να κερνάω πάλι σοδίτσες;
Ἔγραψα:
Ὅλοι ἀγαποῦμε τόν Πατερούλη μας Πατριάρχη, καί πολλά ὀφείλουμε στούς βοηθούς τους ἀπό δεσπότης μέχρι καντηλανάφτη.
Ἀλλά γιά ἀπλούστερα ζητήματα πού ἄπτονται τῆς μουσικῆς ἄς ἔχουμε κι ἐμεῖς μιά γνώμη.

Γιατί τά παιδιά τῆς Πόλης δέν μποροῦν νά προσαρμοστοῦν;
Γιατί δέν ἐπιλέξατε τόν Γαιτάνο καί κάθε προσαρμόσιμο;
Τόν Γιάννου,
τόν Ζάρκο,
Καί ἄλλους μαθητές Πατριαρχικῶν;
Aὐτά ἔγραψα πού εἶναι σοβαρά, μήν εἴμαστε τόσο φαν τῆς ἀφαιρετικῆς τέχνης, δέν ἁγιάσαμε γιά νά μᾶς κάνεις ἁγιογραφία.

Τά παιδιά τῆς Πόλης ἴσως ἔχουν κάποια πικρία σάν τόν ἀδελφό τοῦ ἀσώτου.

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] «ἰδοὺ τοσαῦτα ἔτη δουλεύω σοι καὶ οὐδέποτε ἐντολήν σου παρῆλθον, καὶ ἐμοὶ οὐδέποτε ἔδωκας ἔριφον ἵνα μετὰ τῶν φίλων μου εὐφρανθῶ»
Μόνο πού ἐδῶ δέν ὑπάρχει ἄσωτος.

[/FONT]
 
Ἔγραψα:
Ὅλοι ἀγαποῦμε τόν Πατερούλη μας Πατριάρχη, καί πολλά ὀφείλουμε στούς βοηθούς τους ἀπό δεσπότης μέχρι καντηλανάφτη.
Ἀλλά γιά ἀπλούστερα ζητήματα πού ἄπτονται τῆς μουσικῆς ἄς ἔχουμε κι ἐμεῖς μιά γνώμη.

Γιατί τά παιδιά τῆς Πόλης δέν μποροῦν νά προσαρμοστοῦν;
Γιατί δέν ἐπιλέξατε τόν Γαιτάνο καί κάθε προσαρμόσιμο;
Τόν Γιάννου,
τόν Ζάρκο,
Καί ἄλλους μαθητές Πατριαρχικῶν;
Aὐτά ἔγραψα πού εἶναι σοβαρά, μήν εἴμαστε τόσο φαν τῆς ἀφαιρετικῆς τέχνης, δέν ἁγιάσαμε γιά νά μᾶς κάνεις ἁγιογραφία.

Τά παιδιά τῆς Πόλης ἴσως ἔχουν κάποια πικρία σάν τόν ἀδελφό τοῦ ἀσώτου.

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] «ἰδοὺ τοσαῦτα ἔτη δουλεύω σοι καὶ οὐδέποτε ἐντολήν σου παρῆλθον, καὶ ἐμοὶ οὐδέποτε ἔδωκας ἔριφον ἵνα μετὰ τῶν φίλων μου εὐφρανθῶ»
Μόνο πού ἐδῶ δέν ὑπάρχει ἄσωτος.

[/FONT]
Ειναι ο Γαιτανος παιδι της πόλης ;
Ο φίλος μου ο Γρηγορης ;
Για ποια παιδια μιλάτε ;
Ονόματα δεν έχουν ;
Η επιτροπή λατρείας δεν τους εχει υπόψιν ;
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Ειναι ο Γαιτανος παιδι της πόλης ;
Ο φίλος μου ο Γρηγορης ;
Για ποια παιδια μιλάτε ;
Ονόματα δεν έχουν ;
Η επιτροπή λατρείας δεν τους εχει υπόψιν ;
Ὀνόματα : Φλοῖκος, Σαρρῆς, Παππᾶς κ.α. πού φυσικά θά ὑπάρχουν.
Δέν γνωρίζω ἀπό Πόλη καί πολλά, ἀλλά ἰντερνετικά καλά τούς ἀκούω.
Κι ἐσύ ἄν εἶχες μεγαλώσει στήν Πόλη καί γνώριζες καλά τήν μουσική θά ἤσουν τόσο πρᾶος μέ τίς εἰσαγωγές ψαλτῶν;
Ἐδῶ στήν Ἑλλάδα ἄν πᾶς παραμεθώριο ὑπάρχει καί έπίδομα.
Ἐκεῖ πού μιά ζωή κινδυνεύουν; τίποτα;
Εξηγεῖ ὁ Δαμασκηνός στά φιλόσοφά του ὅτι ἄδικος δέν εἶναι μόνο αὐτός ποῦ ἀδικεῖ ἀλλά καί αὐτός πού ἀδικεῖται καί δέν μιλάει, συνένοχος.
Βλέπε κρίση στήν Ἑλλάδα.
Ὅλοι στό κόλπο εἴμαστε , ἀδικούμενοι δηλ. ἄδικοι.
 
Ὀνόματα : Φλοῖκος, Σαρρῆς, Παππᾶς κ.α. πού φυσικά θά ὑπάρχουν.
Δέν γνωρίζω ἀπό Πόλη καί πολλά, ἀλλά ἰντερνετικά καλά τούς ἀκούω.
Κι ἐσύ ἄν εἶχες μεγαλώσει στήν Πόλη καί γνώριζες καλά τήν μουσική θά ἤσουν τόσο πρᾶος μέ τίς εἰσαγωγές ψαλτῶν;
Ἐδῶ στήν Ἑλλάδα ἄν πᾶς παραμεθώριο ὑπάρχει καί έπίδομα.
Ἐκεῖ πού μιά ζωή κινδυνεύουν; τίποτα;
Εξηγεῖ ὁ Δαμασκηνός στά φιλόσοφά του ὅτι ἄδικος δέν εἶναι μόνο αὐτός ποῦ ἀδικεῖ ἀλλά καί αὐτός πού ἀδικεῖται καί δέν μιλάει, συνένοχος.
Βλέπε κρίση στήν Ἑλλάδα.
Ὅλοι στό κόλπο εἴμαστε , ἀδικούμενοι δηλ. ἄδικοι.

Αγαπητέ Δημήτρη ξέρεις αν υπάρχουν κι άλλοι ;
Ή κανεις εικασίες απλώς ;
Οι προαναφερθέντες ,ο καθένας χωριστά δεν προκρίθηκε για συγκεκριμένους λόγους .
Οι αυτόκλητοι θεράποντες και προασπιστές του Πατριαρχικού ύφους ξέρουν αλλα δεν λενε .
Άρα λοιπον με αυτο το σκεπτικό γιατι να πω εγω;;;
Ρώτα τους .
Εγω ρώτησα πολλές φορές αλλα δεν πήρα απάντηση .
Καλη συνέχεια αγαπητέ .
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ Δημήτρη ξέρεις αν υπάρχουν κι άλλοι ;
Ή κανεις εικασίες απλώς ;
Οι προαναφερθέντες ,ο καθένας χωριστά δεν προκρίθηκε για συγκεκριμένους λόγους .
Οι αυτόκλητοι θεράποντες και προασπιστές του Πατριαρχικού ύφους ξέρουν αλλα δεν λενε .
Άρα λοιπον με αυτο το σκεπτικό γιατι να πω εγω;;;
Ρώτα τους .
Εγω ρώτησα πολλές φορές αλλα δεν πήρα απάντηση .
Καλη συνέχεια αγαπητέ .
Δέν ξέρω.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Δέν ξέρω.
Φίλτατε, δὲν χρειάζεται νὰ ξέρεις οὕτε σὺ οὕτε γὼ, οὕτε ἄλλος κανείς. Οἱ ἁρμόδιοι σίγουρα ξέρουν καὶ κάνουν αὐτὸ ποὺ νομίζουν.

Ἐμεῖς ἁπλὰ συζητοῦμε κι ἐκφράζουμε τη συμφωνία ἢ τὴ διαφωνία μὲ αὐτὰ ποὺ ξέρουμε περὶ ψαλτικῆς καὶ ἀκουσμάτων κι ἐνδιαφέροντος.

Τώρα ποιὸς φταίει γιὰ τὴν λειψανδρία, τί ἔπρεπε νὰ εἶχε γίνει, τὶ ἐπιδιώξεις ὑπάρχουν, τὶ ἐσωτερικὰ θέματα κινοῦνται, προσωπικὰ δὲν μὲ ἀφορᾶ καθόλου.

Μὲ ἐνδιαφέρει μόνο ἡ κουβέντα, καθὼς πολλὰ πρἀγματα ἔχουν ἀποσαφηνιστεῖ περὶ πατριαρχικοῦ ὕφους καὶ ἀνακάλυψα ἠχογραφήσεις ποὺ δὲν ἤξερα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Παραλήρημα ...
Στη σφαίρα της φαντασίας σου .
Εξήγησε μόνο αν θες ,αν δηλαδή θεωρείς πως ο Νεοχωριτης ψάλλει μέτροφωνικα ,γιατι κάτι τέτοιο εξάγεται απο τα γραφόμενα σου (γιατι κατα τα αλλα ....τον εκτιμούσες -ως έγραφες - σαν ψάλτη ,άρα κάτι άλλαξε τωρα )
Μην σκας ,δεν στενοχωριέται ο τοποτηρητής ούτε ασχολείται καν .
Εγω εγραψα για δύσκολη απόφαση και δύσκολες συνθήκες ,αλλα δεν εννοείς ν καταλάβεις ούτε τα αυτονόητα .(προϊόν φανατισμού ; )
Έχετε (ολοι σας ) (οι επικριτές ,οι τιμητές των παντων ) (οι αυτόκλητοι υπέρμαχοι του Πατριαρχικού ύφους-πόθεν άραγε) (οι θεράποντες του Πατριαρχικού ύφους !) επικεντρωθεί στο Δένδρο και έχετε χάσει το δάσος .
Αφου λοιπόν μας αρέσουν οι φήμες ....
Γιατι άραγε ακόμα ,κανεις δεν μας είπε τα αποτελέσματα της επισκέψεως της "άτυπης επιτροπής " στον Πατριάρχη ;
"Φωτογράφος " τις ...εθεάθη την Κυριακη στον Πατριαρχικό ναό ....
Πέρασε και δεν ακούμπησε ,αλλα ούτε και χαιρέτισε ...
Παραλήρημα; Δεν θὰ σοῦ ἀπαντήσω σ' αὐτό, ὅπως καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα μέχρι τώρα.
Ἀνέφερα ἐγώ μετροφωνικά; Καθόλου. Εἶναι δυνατὸν ἔμπειρος ψάλτης ὁπως ὁ κ. Νεοχωρίτης νὰ μετροφωνήσει;
Ἁπλὰ και καθαρα ἐπισήμανα τὸ μέγα χάσμα μὲ τὸν Α΄Δομέστικο τοῦ πατριαρχείου στὸν Ν΄ψαλμό, χωρὶς κανένα ἀξιολογικό σχόλιο. Συνεπῶς, ἄλλη φορὰ νὰ προσέχεις τὶ ἀναφέρεις καὶ ἀπὸ ποιὸν,. Ξαναδιάβασε το μνμ μου κι ἄν βρεῖς τὴ λέξη μετροφωνία πές μου.
Ἡ ἐκτίμησή μου ὡς πρωτοψάλτη εἶναι δεδομένη καὶ τὸ δηλώνω ἀπερίφραστα. Ἁπλὰ τὸν θεωρῶ ἀκατάλληλο γιὰ τὸ Πατριαρχεῖο κι ἔχω δηλώσει καὶ τοὺς λόγους καὶ τὴν προτίμηση μου.
Ὅσο γιὰ τί τὸν νοιάζει τὶ γράφεται, μοῦ εἶναι ἀδιαφορο, ὅ,τι θέλει ἄς κάνει.
Ὅταν γράφεις γιὰ δύσκολες συνθῆκες νὰ ἀναφέρεσαι πρώτα στοὺς Ρωμηοὺς τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ μετὰ στοὺς ὑπόλοιπους.
Ἐπικριτὲς τῶν πάντων; Γιατὶ ἔχει ἡ μερίδα σου ἀφήσει κανέναν ὄρθιο, βορὰ ὀρνίων, ἐπειδὴ δὲν ἀκολουθοῦμε πειθήνια μὲ σκυμμένο τὸ κεφάλι; Πειθαναγκασμοί, ποδηγεσίες καὶ χειραγωγἠσεις δὲν πιάνουν, ἀλλὰ περισσότερο συσπειρώνουν.
Ὅσο γιὰ τὰ ποικίλα κουτσομπολιὰ ἄς τὸ ἀφήσουμε καλύτερα, δὲν συμφέρει κανέναν, ὑπάρχει μπόλικο πράγμα γιὰ ὅλους καὶ πολλὰ κίνητρα εἶναι γνωστὰ, καθότι γνῶσιν τὴν σήμερον ἡμέραν δὲν ἔχουν μόνο οἱ φύλακες καὶ οὐδὲν κρυπτὸν ὑπὸ τὸ ... ιντερνετ.

 
Last edited:

haris1963

παλαιότατο μέλος
Αγαπητέ Δημήτρη ξέρεις αν υπάρχουν κι άλλοι ;
Ή κανεις εικασίες απλώς ;
Οι προαναφερθέντες ,ο καθένας χωριστά δεν προκρίθηκε για συγκεκριμένους λόγους .
Οι αυτόκλητοι θεράποντες και προασπιστές του Πατριαρχικού ύφους ξέρουν αλλα δεν λενε .
Άρα λοιπον με αυτο το σκεπτικό γιατι να πω εγω;;;
Ρώτα τους .
Εγω ρώτησα πολλές φορές αλλα δεν πήρα απάντηση .
Καλη συνέχεια αγαπητέ .

Κάτσε ρε συ Απόστολε.
Κι επειδή δηλαδη υπάρχει λειψανδρία, κι επειδή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο οι πατριαρχικοί χοροί μετά την αποχώρηση του Λ. Αστέρη έχουν αποδυναμωθεί, κι επειδή ας πούμε δεν μπορεί να βρεθεί λύση εκ των ενόντων, πρέπει να χειροκροτήσουμε μια λύση που από πλευράς ψαλτικής μόνο (τονίζω) και για το συγκεκριμένο χώρο του Πατριαρχείου μόνο (ξανατονίζω), μας γίνεται μέρα με τη μέρα και πιο ξεκάθαρο πως καθόλου μα καθόλου δε διασφαλίζει αυτό τον αδάμαντα (θα συνεχίσω να το γράφω κι ας γελάτε) που μας παραδόθηκε μέσα από τους αιώνες;;;
Όχι δα!
 
Last edited:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος



Ἐμεῖς ἁπλὰ συζητοῦμε κι ἐκφράζουμε τη συμφωνία ἢ τὴ διαφωνία μὲ αὐτὰ ποὺ ξέρουμε περὶ ψαλτικῆς καὶ ἀκουσμάτων κι ἐνδιαφέροντος.

και συντηρούμε το θέμα, μήπως και...........
εεεεεε;;;;;;;;;;;;;;:wink:
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
και συντηρούμε το θέμα, μήπως και...........
εεεεεε;;;;;;;;;;;;;;:wink:

Ανεξάρτητα με το γεγονός πως ένα θέμα δεν συντηρείται μόνο από μια πλευρά, θα συμφωνήσω μαζί σας.
Όντως αν αλλάξει η τωρινή κατάσταση και δεν ευδοκιμήσει η προκρινόμενη λύση, υπάρχει ελπίδα να βρεθεί λύση και να μην απωλεστεί ο θησαυρός της ζώσας πατριαρχικής παράδοσης.
 
Status
Not open for further replies.
Top