Νεοκλή,
Στα μουσικά βιβλία που παρατέθηκαν φαίνεται πως παλαιότεροι και πιο νέοι δάσκαλοι ήξεραν την ορθή τάξη (και προφανώς αυτοί που τα έγραφαν έψαλλαν όπως τα έγραφαν). Στην ηχογράφηση των Καραμάνη - Κακανά που παραπέμπεις το λένε και κάπως πιο αργά από το συνηθισμένο και τρισσεύουν το "Προσκυνούμεν σου". Είναι πραγματικά σα να ακούς το αντίστοιχο μάθημα της Μ. Παρασκευής.
Επειδή και ο δάσκαλός μου (Ν. Παπαλεξίου), που ήταν και μαθητής του Καραμάνη, στο δικό του πόνημα το γράφει κι αυτός μόνο μία φορά δίχορο και μάλιστα λίγο "καλωπισμένο" (και επιπλέον το βάζει στη Μ. Πέμπτη και το πρωί της Μ. Παρασκευής παραπέμπει πίσω - άρα έψαλλε το ίδιο ακριβώς!), κι επειδή κι εγώ με μια γρήγορη έρευνα σε ηχογραφήσεις διαπίστωσα πως τη Μ. Πέμπτη δεν το ακούμε δίχορο ούτε στο Πατριαρχείο (μέχρι και τον Αστέρη), ούτε από Στανίτσα στην Αθήνα (σε δυο-τρεις περιπτώσεις που είδα), ούτε από Χρύσανθο στη Θεσσαλονίκη, σκέφτομαι μήπως είναι κάποια "καινοτομία" που εισήγαγε ο Καραμάνης; Πιθανόν, ήθελε να "ακούνε" το πιο εντυπωσιακό μάθημα περισσότεροι "ακροατές", αφού οι ναοί συνήθως έχουν περισσότερο κόσμο το βράδυ της Μ.Πέμπτης από ότι το πρωί της Μ.Παρασκευής. Με τη διάδοση που είχαν τα βιβλία του και με τους πολλούς μαθητές του θα μπορούσε να στέκει αυτό.
Ο Γιάννης (Μπουλμπουτζής) θα μπορούσε να βοηθήσει ελέγχοντας παλαιότερες ηχογραφήσει και ρωτώντας το Δεβρελή, αλλά πήγε στην Πόλη να ψάλλει τη Μ. Εβδομάδα (!!!). Θα προσπαθήσω να βρω κάποιον παλιότερο ψάλτη (Παπανικολάου, Σωτηριάδη, Κουντουρούδη) να δω αν θυμάται, αλλά μετά τη Μ.Εβδομάδα (τώρα δεν προλαβαίνω).
Υ.Γ. Δεν έχω "εικόνα" και από Ταλιαδώρο.