Πτυχιακή εργασία για τον στίχο "Τότε λαλήσει..." του Ιω. Κουκουζέλη

Status
Not open for further replies.

greek487

Tasos N.
Ο πειρασμός, αγαπητέ, είναι για να ειρωνευτώ, και για να απαντήσω το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό για τα αστήρικτα πράγματα που διαβάζω... Το ξέρω ότι εύχεστε να μου περάσει, άλλωστε δε θα σας συνέφερε ένα τέτοιο ξέσπασμα...
Τουναντίον, τα ξεσπάσματα δεν βοηθούν αυτούς που ξεσπάνε.

Δεν το κατάλαβα! Δηλαδή θα βγω και ζηλιάρης από πάνω; Να τη χαίρεται την τιμητική του διάκριση. Όπως χαίρονται τις διακρίσεις τους και άλλοι ψάλτες και ερευνητές για τους οποίους δε συντηρούμε τα αντίστοιχα θέματα επί 4 μήνες...
Ας χαρούν όλοι τότε ... :) Ως ιεροψάλτες πάντως συντηρούμε θέματα αιώνες, σε 4 μήνες θα μείνουμε...:wink:

Ακόμη, όσο εσείς θα με παραπέμπετε στο θέμα της τιμητικής του διάκρισης, θα σας παραπέμπω κι εγώ στην εγκύκλιο του Πατριαρχείου. Αυτή κι αν δε χάλασε την ησυχία σας.
Ο καθένας έχει να διαλέξει ο,τι θέλει ... έχουμε τα καλά, έχουμε και τα άσχημα.

Ωστόσο, η ανακοίνωση του Πατριαρχείου προσωπικά δεν με τάραξε ούτε με ταράζει. Καλά έκανε το Πατριαρχείο. Δεν μπορούν οι αντίπαλοι του Καρα να μείνουν τελείως αποτυχημένοι. Και αυτοί θέλουν την αίσθηση ότι κάτι σπουδαίο κατόρθωσαν. Όχι, δεν πρόκειται να βγω να διαμαρτύρομαι στο Πατριαρχείο όπως έκαναν μερικοί όταν είπε ο Πατριάρχης το "ευλογούμεν δε ολοθύμως και αυτούς και το έργον των" για τον Άρχοντα Αγγελόπουλο και για την Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία. Aντιθέτως η ανακοίνωση μου δείνει τόσο πιο μεγάλο κίνητρο και τόσο πιο πολλή σεβασμό για όλους τους δασκάλους και επαγγελματίες της ψαλτικής που εκτιμούν και συνεχίζουν την προσφορά και το έργο του αοιδίμου Καρα. Τόσο πιο πολλή ήρωες γίνονται με τέτοιου είδους επιθέσεις που δημιούργησαν οι αντίπαλοι του Καρά και όχι κυρίως το Πατριαρχείο.

Και αφού κάνετε λόγο για "τεκμήρια" και "μουσικά επιχειρήματα", ας μην συγκρίνουμε το τη στηρίζει την Διεθνή Επιστημονική Ημερίδα με το τη στηρίζει την ανακοίνωση για το θεωρητικό του Σίμωνος Καρα. Ας το αφήσουμε όμως, είμαστε ήδη εκτός θέματος.

Το καταλαβαίνετε, όμως, φαντάζομαι, πως το θέμα εδώ δεν είναι ούτε η επεξεργασία του Αγγελόπουλου, ούτε η τιμητική του διάκριση, αλλά μια πανεπιστημιακή πτυχιακή εργασία ενός φανατισμένου θιασώτη ...
Ωραία, τον βγάλατε και "φανατισμένο" κιόλας. Ειλικρινά Γιάννη, δεν περίμενα να κάνετε τέτοιο διάλογο. Ας το αφήσουμε και αυτό.

...που χρησιμοποιεί αλλοιωμένες πηγές...
Αλλοιωμένη πηγή εννοείται την επεξεργασία του κ. Αγγελοπούλου σε μια εργασία που αναλύει ακριβώς πως η ΕΛ.ΒΥ.Χ. προσεγγίζει τον εν λόγω ψαλμικό στίχο? Και είχατε πει εσείς ότι περάσατε μεγάλο πειρασμό... :rolleyes:

Άλλωστε, όπως είδατε και στο μεταξύ μας διάλογο, έχω ισχυρή τεκμηρίωση για τις θέσεις μου και όχι επιχειρήματα του τύπου «μπορεί να μην υπήρχε αυτό παλαιότερα αλλά καλύτερα είναι όπως το καθόρισε ο Καράς»...
Ούτε και αυτό περίμενα από σένα Γιάννη. Να κόβεις λέξεις από τον ιδιωτικό μας διάλογο για να με υποτιμάς έτσι δημόσια. Είχα και μια εμπιστοσύνη μαζί σου. Σε θεωρούσα για άνθρωπο με καλύτερες αρχές. Εγώ πάντως δεν θα το έκανα αυτό, όσο και εάν διαφωνούσαμε σε δημόσια θέματα. Θα ήθελες να βγάνεις όλα που σου έγραψα και όλα αυτά που μου έγραψες στη φορά για να βρεις το δίκιο σου? Κάνε το για να δούμε και τη θέμα συζητούσα όταν έγραψα τα παραπάνω, εάν όντως αυτά είναι τα πραγματικά λόγια μου ή απλά "του τύπου" όπως γράφεις. Πάντως δεν σε τιμά αυτή η συμπεριφορά. Λυπάμαι. Αλλά μποστά στο τη έχουν περάσει οι δάσκαλοι μου, δεν συγκρίνετε ούτε αυτό ούτε τίποτε άλλο που με περιμένη από σένα ή οποιονδήποτε άλλον. Να 'σαι πάντα καλά!

Δεν το καταλάβατε μάλλον ότι μιλάμε για εργασία στο Πανεπιστήμιο και όχι για σημειώσεις επ' αναλογίου...
Ναι, αμε! Και καλά έκανε o κ. Άγγελος Μπέντης που το έγραψε, και οι καθηγητές που τον βοήθησαν. Εκτός εάν ειναι και αυτό άχρηστο όπως και το θεωρητικό του Καρα.

Δεν πειράζει, ο φανατισμός σας εσάς εκθέτει και όχι εμένα.
Εάν δεν μπορούμε να μιλήσουμε για το θεματάκι, μείνετε με τις αστήρικτες κατηγορίες.

Εγώ το βλέπω σαν αλλοίωση το πρωτοτύπου που μάλιστα αποκαλείται έκδοση της εξήγησης του Χουρμουζίου.
Και πάλι, κοίταξε τη σελ. 71. Πολλή καθαρά το εξηγεί.

Δε θα κάτσω να ασχοληθώ παραπάνω. Μπορείτε να διαμαρτύρεστε όσο θέλετε αλλά κανέναν δεν πείθετε.
Σε συγκεκριμένο θέμα απάντησα. Δεν υπάρχει καμία διαμαρτυρία. Όσο για το "δεν πείθετε", ας μιλήσει ο καθένας για τον εαυτόν του. Εκτός εάν θα θέλατε να μιλήσουμε και πάλι για το "κοπάδι".


 

greek487

Tasos N.
ΜΕΡΟΣ Β': Ο ΨΑΛΜΙΚΟΣ ΣΤΙΧΟΣ "Τότε λαλήσει προς αυτούς" Σε ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Ι. ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗ - Αντιπαραβολή πηγών και μουσικολογική ανάλυση​
(Σελίδα 60)
4.5 Στοιχεία ερμηνευτικής ανάλυσης (ερμηνεία ΕΛ.ΒΥ.Χ.)

Βάσει του ακουστικού παραδείγματος (ερμηνεία ΕΛ.ΒΥ.Χ.) και του χειρογράφου (εξήγηση Χουρμουζίου) του αναλυομένου στίχου μπορούμε να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα όσον αφορά τις ερμηνευτικές προσεγγίσεις της ΕΛ.ΒΥ.Χ.:

1. Οι ισοκρατηματικές επιλογές τονίζουν αλλαγές τετραχόρδων οι οποίες σχηματίζουν νέες μελωδικές ταυτότητες στο μουσικό γίγνεσθαι του έργου.(91) Οι αλλαγές στον ισοκρατηματικό φθόγγο αποτελούν συνεπείς επιλογές του χοράρχη και τονίζουν τη λειτουργία του οκτάηχου συστήματος και δεν έχουν να κάνουν με αδικαιολόγητες μετατοπίσεις του ισοκρατιματικού φθόγγου οι οποίες καθοδηγούνται από την αποφυγή διαφώνων αρμονικών διαστημάτων όπως λανθασμένα επικρατεί στην πλειονότητα των σύγχρονων ερμηνευτικών καταθέσεων γραπτών και προφορικών (92). Ακολουθείται με συνέπεια ο παραδοσιακός τρόπος της ισοκρατιματικής πρακτικής (93).

2. Η ερμηνεία της Ελληνικής Βυζαντινής Χορωδίας βασίζεται στην απόδοση των μουσικών φράσεων όπως αυτές σχετίζονται με τη σχέση ποιητικού κειμένου και μέλους σε μια πιο ανοιχτή βέβαια μουσική φόρμα, λόγω της καλοφωνικής φύσης του μέλους (94).

3. Ερμηνευτικός πλούτος σε προτάσεις αναλύσεων όσον αφορά τις ενέργειες των σημαδοφώνων, στοιχείο το οποίο προτάσσει την ερμηνευτική πολυμορφία του σημειογραφικού συστήματος της ελληνικής ψαλτικής τέχνης.

4. Καθ' όλη τη διάρκεια του μέλους η χορωδία έχει αμετάβλητο ηχητικό όγκο στοιχείο που προσφέρει συνοχή στο ερμηνευτικό αποτέλεσμα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium

....

Ναι, αμε! Και καλά έκανε o κ. Άγγελος Μπέντης που το έγραψε, και οι καθηγητές που τον βοήθησαν. Εκτός εάν ειναι και αυτό άχρηστο όπως και το θεωρητικό του Καρα.
.....


Ὁ κ. Μπέντης σὰν ἁπλὸς τελειόφοιτος ἔγραψε αὐτὰ ποὺ εγραψε.

Τὸ μόνο σίγουρα εἶναι πὼς οἱ καθηγητὲς του δὲν τὸν βοήθησαν καθόλου, ἀντίθετα τὸν ἐξέθεσαν δημοσίως, ἀγνοῶντας τραγικά λάθη καὶ ἐλλείψεις στην βιβλιογραφία.

Αὐτὰ εἶναι γεγονότα, ὅπως πολὺ ξεκάθαρα φἀνηκε παραπάνω. Τὰ ὑπόλοιπα εἶναι φενάκη.
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Ὁ κ. Μπέντης σὰν ἁπλὸς τελειόφοιτος ἔγραψε αὐτὰ ποὺ εγραψε.

Τὸ μόνο σίγουρα εἶναι πὼς οἱ καθηγητὲς του δὲν τὸν βοήθησαν καθόλου, ἀντίθετα τὸν ἐξέθεσαν δημοσίως, ἀγνοῶντας τραγικά λάθη καὶ ἐλλείψεις στην βιβλιογραφία.

Αὐτὰ εἶναι γεγονότα, ὅπως πολὺ ξεκάθαρα φἀνηκε παραπάνω. Τὰ ὑπόλοιπα εἶναι φενάκη.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χτυπάς με αυτόν τον ανήθικο τρόπο τον π. Νεκτάριο Πάρη. Το γεγονός ότι ζείτε και οι δύο στη Θεσσαλονίκη κάτι αρχίζει και μου εξηγεί. Μπορείς να ακολουθήσεις τον τρόπο του Μπουλμπουτζή ο οποίος με εύστοχες παρατηρήσεις μιλά και βοηθά την υπόθεση. Μου τη σπάει το υφάκι σου και γράφω λίγο περίεργα, να με συγχωρείς, αλλά αν κάποιος άγνωστος έγραφε έτσι για τον κόπο του δικού μου παιδιού κάπως έτσι θα αντιδρούσα. Σπάσε λοιπόν πλάκα, αλλά να ξέρεις ότι έχουμε και εμείς όρεξη για πλάκα...:D
 

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
Φυσικά και δεν πρόκειται περί αβλεψίας, αλλά περί ηθελημένης και στοχευμένης κίνησης, διότι αυτό επιτάσσουν "οι καιροί" για τον επιβλέποντα, και ως γνωστόν ψηφίζει σταθερά Ο.Φ.Α. Αυτή την εποχή είναι 'must" η εν λόγω σχολή. Αλλά είναι γνωστά και τα δικά του έργα...Προκειμένου δε περί ανελίξεως αυτού, τα πάντα είναι θεμιτά...Αν η ΕΡΤ δεν γίνει μάθημα σε μερικούς, σε κάποιους άλλους θα γίνει πάθημα οσονούπω...


Να σας υπενθυμίσω οτι ψάλλει στην Π. Μ. Βλατάδων με ένα εξαιρετικό και ταλαντούχο λαμπαδάριο.

Επι του αναλογίου διδάσκει και αν δεν τον ακούτε, εσείς χάνετε.

Με εξαίρεση τον Αρχ. Ταλιαδώρο δεν έχει υπάρξει άλλος Πανεπιστημιακός δάσκαλος
που να διαθέτει τις εκτελεστικές ικανότητες του Π. Νεκταρίου.

Χρειάζεται βέβαια υπέρβαση άλλων εμποδίων ώστε να τον πλησιάσετε.

Και υπέρ πάσης άλλης επιδιώξεως να είναι η αγάπη για την Ψαλτική.

Υ. Γ. Θα ήθελα για το Ο.Φ.Α. που γράφετε να σας απαντήσω δημοσίως αλλά μάλλον θα
χαρακτηρισθεί ωσαν Π. Μ. και θα πάει χαμένος ο κόπος μου.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Ωστόσο, η ανακοίνωση του Πατριαρχείου προσωπικά δεν με τάραξε ούτε με ταράζει. Καλά έκανε το Πατριαρχείο. Δεν μπορούν οι αντίπαλοι του Καρα να μείνουν τελείως αποτυχημένοι. Και αυτοί θέλουν την αίσθηση ότι κάτι σπουδαίο κατόρθωσαν. Όχι, δεν πρόκειται να βγω να διαμαρτύρομαι στο Πατριαρχείο όπως έκαναν μερικοί όταν είπε ο Πατριάρχης το "ευλογούμεν δε ολοθύμως και αυτούς και το έργον των" για τον Άρχοντα Αγγελόπουλο και για την Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία. Aντιθέτως η ανακοίνωση μου δείνει τόσο πιο μεγάλο κίνητρο και τόσο πιο πολλή σεβασμό για όλους τους δασκάλους και επαγγελματίες της ψαλτικής που εκτιμούν και συνεχίζουν την προσφορά και το έργο του αοιδίμου Καρα. Τόσο πιο πολλή ήρωες γίνονται με τέτοιου είδους επιθέσεις που δημιούργησαν οι αντίπαλοι του Καρά και όχι κυρίως το Πατριαρχείο.
Δεν περίμενα τέτοια υποτίμηση της Μητρός Εκκλησίας. Άλλωστε, τα λόγια του Πατριάρχη ήταν μια φιλοφρόνηση, η εγκύκλιος είναι επίσημο κείμενο!
Και αφού κάνετε λόγο για "τεκμήρια" και "μουσικά επιχειρήματα", ας μην συγκρίνουμε το τη στηρίζει την Διεθνή Επιστημονική Ημερίδα με το τη στηρίζει την ανακοίνωση για το θεωρητικό του Σίμωνος Καρα. Ας το αφήσουμε όμως, είμαστε ήδη εκτός θέματος.
Κάλλιο που το αντιληφθήκατε αργά παρά ποτέ...
Ωραία, τον βγάλατε και "φανατισμένο" κιόλας. Ειλικρινά Γιάννη, δεν περίμενα να κάνετε τέτοιο διάλογο. Ας το αφήσουμε και αυτό.
Για εν ζωή καλλιτέχνη αυτή η προσκόλληση την εικόνα αυτή ακριβώς μου δίνει. Το ίδιο θα έλεγα αν τη θέση του Αγγελόπουλου είχε ο νυν Πρωτοψάλτης του Πατριαρχείου, και θέλω να σας πω πως τον τιμώ ιδιαίτερα..
Αλλοιωμένη πηγή εννοείται την επεξεργασία του κ. Αγγελοπούλου σε μια εργασία που αναλύει ακριβώς πως η ΕΛ.ΒΥ.Χ. προσεγγίζει τον εν λόγω ψαλμικό στίχο? Και είχατε πει εσείς ότι περάσατε μεγάλο πειρασμό... :rolleyes:
Σαφώς. Διότι παρουσιάζεται απλώς ως έκδοση της εξήγησης του Χουρμουζίου ενώ έχει επεμβάσεις.
Ούτε και αυτό περίμενα από σένα Γιάννη. Να κόβεις λέξεις από τον ιδιωτικό μας διάλογο για να με υποτιμάς έτσι δημόσια. Είχα και μια εμπιστοσύνη μαζί σου. Σε θεωρούσα για άνθρωπο με καλύτερες αρχές. Εγώ πάντως δεν θα το έκανα αυτό, όσο και εάν διαφωνούσαμε σε δημόσια θέματα. Θα ήθελες να βγάνεις όλα που σου έγραψα και όλα αυτά που μου έγραψες στη φορά για να βρεις το δίκιο σου? Κάνε το για να δούμε και τη θέμα συζητούσα όταν έγραψα τα παραπάνω, εάν όντως αυτά είναι τα πραγματικά λόγια μου ή απλά "του τύπου" όπως γράφεις. Πάντως δεν σε τιμά αυτή η συμπεριφορά. Λυπάμαι. Αλλά μποστά στο τη έχουν περάσει οι δάσκαλοι μου, δεν συγκρίνετε ούτε αυτό ούτε τίποτε άλλο που με περιμένη από σένα ή οποιονδήποτε άλλον. Να 'σαι πάντα καλά!
Αν θεέτετε να τα βγάλουμε δημόσια, πιστεύω πως θα οφελούσαν καθώς ήταν γόνιμος ο διάλογος. Το ότι απομόνωσα τη φράση ήταν για να σου πω ότι δεν χαλάει η ησυχία μου με τέτοια πυροτεχνήματα διότι έχω όντως επιχειρήματα για τα λεγόμενά μου που δεν εδράζουν σε προσωπολατρεία. Συγγνώμη αν σας εξέθεσα. Βοήθησε και η (λάθος;) κατανόηση των λεγομένων σας στο άλλο θέμα απ' τα οποία εξέλαβα ότι με κατηγορούσατε για αστήρικτες τοποθετήσεις.
Ναι, αμε! Και καλά έκανε o κ. Άγγελος Μπέντης που το έγραψε, και οι καθηγητές που τον βοήθησαν. Εκτός εάν ειναι και αυτό άχρηστο όπως και το θεωρητικό του Καρα.
Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω τι διαβάζω... Θα μελετήσω τα βοηθητικά ενδεικτικά σημεία που έβαλε ο Αγγελόπουλος για να εκτελέσει το μέλος η χορωδία του; Γιατί; Το πρωτότυπο θα μελετήσω! Αυτά είναι βοηθητικές παρασημάνσεις για κάποιον που θέλει να αναπαράγει την ίδια εκτέελση και τίποτε παραπάνω.
Εάν δεν μπορούμε να μιλήσουμε για το θεματάκι, μείνετε με τις αστήρικτες κατηγορίες.
Αν είναι αστήρικτη η κατηγορία ότι έχει αλλοιωμένη πηγή, έχουμε σαφώς διαφορετική γνώμη και σας παρακαλώ να μη δώσετε συνέχεια.
Και πάλι, κοίταξε τη σελ. 71. Πολλή καθαρά το εξηγεί.
Έχουμε άλλη άποψη προφανώς για την «αλλοίωση». Οποιαδήποτε επέμβαση στο πρωτότυπο (πλην ίσως κάποιων παροραμάτων) το διαφοροποιεί από το πρωτότυπο και συνεπώς συνιστά αλλοίωσή του. Συνεπώς θα εδικαιολογείτο να έλεγε «επί τη βάσει της εξηγήσεως του Χουρμουζίου» και όχι να φέρει αδιευκρύνιστα το όνομά του, ιδιαίτερα στις αντιπαραβολές που λείπει ο περαιτέρω σχολιασμός.
Σε συγκεκριμένο θέμα απάντησα. Δεν υπάρχει καμία διαμαρτυρία. Όσο για το "δεν πείθετε", ας μιλήσει ο καθένας για τον εαυτόν του. Εκτός εάν θα θέλατε να μιλήσουμε και πάλι για το "κοπάδι".
Εφόσον δεν πείθετε εμένα και άλλους που εξακολουθούν να αμφισβητούν στοιχεία της εργασίας, δεν πείθετε. Δεν είπα ότι δεν πείθετε κανέναν, υπάρχει και κόσμος που δεν πείθεται όμως από τα επιχειρήματά σας.

ΥΓ: Είναι πολύ, πάρα πολύ κουραστικό να εξηγώ συνέχεια τι θέλω να πω (πχ όλη η παραφιλολογία περί κοπαδιού). Σταματήστε, σας παρακαλώ, να ψάχνετε πώς θα παρερμηνεύσετε τα λεγόμενά μου, κάτι που καταρρίπτεται αμέσως από την προφανή σημασία τους. Αποπροσανατολίζετε το διάλογο και μπερδεύεται την όλη κουβέντα σε παρακλάδια άσχετα με το αρχικό θέμα. Εκτός και αν αυτό αποτελεί ηθελημένη τακτική για να βγάλετε off το συνομιλητή σας...
 
Last edited:

Gant

Παλαιό Μέλος
Δεν περίμενα τέτοια υποτίμηση της Μητρός Εκκλησίας. Άλλωστε, τα λόγια του Πατριάρχη ήταν μια φιλοφρόνηση, η εγκύκλιος είναι επίσημο κείμενο!

Κάλλιο που το αντιληφθήκατε αργά παρά ποτέ...

Για εν ζωή καλλιτέχνη αυτή η προσκόλληση την εικόνα αυτή ακριβώς μου δίνει. Το ίδιο θα έλεγα αν τη θέση του Αγγελόπουλου είχε ο νυν Πρωτοψάλτης του Πατριαρχείου, και θέλω να σας πω πως τον τιμώ ιδιαίτερα..

Σαφώς. Διότι παρουσιάζεται απλώς ως έκδοση της εξήγησης του Χουρμουζίου ενώ έχει επεμβάσεις.

Αν θεέτετε να τα βγάλουμε δημόσια, πιστεύω πως θα οφελούσαν καθώς ήταν γόνιμος ο διάλογος. Το ότι απομόνωσα τη φράση ήταν για να σου πω ότι δεν χαλάει η ησυχία μου με τέτοια πυροτεχνήματα διότι έχω όντως επιχειρήματα για τα λεγόμενά μου που δεν εδράζουν σε προσωπολατρεία. Συγγνώμη αν σας εξέθεσα. Βοήθησε και η (λάθος;) κατανόηση των λεγομένων σας στο άλλο θέμα απ' τα οποία εξέλαβα ότι με κατηγορούσατε για αστήρικτες τοποθετήσεις.

Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω τι διαβάζω... Θα μελετήσω τα βοηθητικά ενδεικτικά σημεία που έβαλε ο Αγγελόπουλος για να εκτελέσει το μέλος η χορωδία του; Γιατί; Το πρωτότυπο θα μελετήσω! Αυτά είναι βοηθητικές παρασημάνσεις για κάποιον που θέλει να αναπαράγει την ίδια εκτέελση και τίποτε παραπάνω.

Αν είναι αστήρικτη η κατηγορία ότι έχει αλλοιωμένη πηγή, έχουμε σαφώς διαφορετική γνώμη και σας παρακαλώ να μη δώσετε συνέχεια.

Έχουμε άλλη άποψη προφανώς για την «αλλοίωση». Οποιαδήποτε επέμβαση στο πρωτότυπο (πλην ίσως κάποιων παροραμάτων) το διαφοροποιεί από το πρωτότυπο και συνεπώς συνιστά αλλοίωσή του. Συνεπώς θα εδικαιολογείτο να έλεγε «επί τη βάσει της εξηγήσεως του Χουρμουζίου» και όχι να φέρει αδιευκρύνιστα το όνομά του, ιδιαίτερα στις αντιπαραβολές που λείπει ο περαιτέρω σχολιασμός.

Εφόσον δεν πείθετε εμένα και άλλους που εξακολουθούν να αμφισβητούν στοιχεία της εργασίας, δεν πείθετε. Δεν είπα ότι δεν πείθετε κανέναν, υπάρχει και κόσμος που δεν πείθεται όμως από τα επιχειρήματά σας.

ΥΓ: Είναι πολύ, πάρα πολύ κουραστικό να εξηγώ συνέχεια τι θέλω να πω (πχ όλη η παραφιλολογία περί κοπαδιού). Σταματήστε, σας παρακαλώ, να ψάχνετε πώς θα παρερμηνεύσετε τα λεγόμενά μου, κάτι που καταρρίπτεται αμέσως από την προφανή σημασία τους. Αποπροσανατολίζετε το διάλογο και μπερδεύεται την όλη κουβέντα σε παρακλάδια άσχετα με το αρχικό θέμα. Εκτός και αν αυτό αποτελεί ηθελημένη τακτική για να βγάλετε off το συνομιλητή σας...

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των δύο κειμένων; μήπως μπορείτε να μας τις παρουσιάσετε;
Ευχαριστώ
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των δύο κειμένων; μήπως μπορείτε να μας τις παρουσιάσετε;
Ευχαριστώ
Οι προσθήκες χαρακτήρων ποιότητος της παλαιάς παρασημαντικής, έλξεων, ισοκρατημάτων, ρυθμικών ποδών. Εφόσον δεν υπάρχουν στο πρωτότυπο συνιστούν επεξεργασία του, συνεπώς δεν μπορούν να φέρουν αδιευκρύνιστα το όνομα του Χουρμουζίου.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χτυπάς με αυτόν τον ανήθικο τρόπο τον π. Νεκτάριο Πάρη. Το γεγονός ότι ζείτε και οι δύο στη Θεσσαλονίκη κάτι αρχίζει και μου εξηγεί. Μπορείς να ακολουθήσεις τον τρόπο του Μπουλμπουτζή ο οποίος με εύστοχες παρατηρήσεις μιλά και βοηθά την υπόθεση. Μου τη σπάει το υφάκι σου και γράφω λίγο περίεργα, να με συγχωρείς, αλλά αν κάποιος άγνωστος έγραφε έτσι για τον κόπο του δικού μου παιδιού κάπως έτσι θα αντιδρούσα. Σπάσε λοιπόν πλάκα, αλλά να ξέρεις ότι έχουμε και εμείς όρεξη για πλάκα...:D

Δὲν χτυπῶ κανένα καθὼς δὲν γνωριζω κανένα καὶ συμφέρον κανένα δεν ἔχω.

Πέντε κολλυβογράματα γνωρίζω ὅμως ὥστε νὰ διακρίνω τὰ παιδαριώδη λάθη καὶ νὰ ἀναζητῶ ποιὸς εὐθύνεται γι' αὐτό.

Ὅποιος θέλει νὰ δεῖ, τὸ βλέπει.
Ὁ Μπουλμπουτζής ἔγραψε γι' αὐτὰ ποὺ ἤθελε κι ἐγώ ἔγραψα γι' αὐτὸ ποὺ μὲ ἐνδιέφερε παραθέτοντας στοιχεία πραγματικὰ καὶ ἁπτὰ καὶ προπάντων ἔγκυρα ἐπιστημονικῶς.

Ἄν ἔχετε ἀντίρρηση γιὰ τὰ παραπάνω, παραθέστε μου νέα στοιχεια γιὰ τὴν χρονολόγηση τοῦ βίου τοῦ Ἰωάννη Κουκουζέλη ποὺ τεκμηριώνουν τὴν ἄποψη τοῦ κ. Μπέντη καὶ ξανασυζητᾶμε.

Ὅσο γιὰ τὸν κόπο καλὸς εἶναι, ἀλλὰ δὲν ἀρκεῖ στὸν χῶρο τοῦ πανεπιστημίου ὅπου κάποιες θεμελιώδεις ἐπιστημονικὲς ἀρχὲς ἰσχύουν ἀκόμη καὶ γιὰ μιὰ ἁπλ πτυχιακὴ ἐργασία. Μπορεῖ κάποιος νὰ γράψει ἑκατοντάδες σελίδες καὶ ὅλες νὰ ἀποτελοῦν ἀντιγραφὴ ἤ ἀναμάσημα. Μπορεῖ κάποιος νὰ γράψει εἴκοσι σελίδες ἄρθρο καὶ νὰ προωθήσει τὴν ἐπιστήμη μιὰ χαρά.

Συνεπῶς καλὸς ὁ κόπος ἀλλὰ ὀφείλει νὰ συνοδεύεται ἀπὸ ἐπιστημονικὴ ἀκρίβεια καὶ εἰδικὰ σὲ θεμελιῶδες σημεῖο τῆς ἐργασίας, ἀφοῦ τὸ θέμα ἀναφέρεται στὸν Ἰωάννη Κουκουζέλη καὶ τουλάχιστον κάποιες σύντομες καὶ προπάντων ΕΓΚΥΡΕΣ πληροφορίες γιὰ τὴν ζωή του καὶ κατὰ συνέπεια τὴν χρονολόγηση τῶν ἔργων του εἶναι ἀπαραίτητες. Ἄλλο ἡ ψαλτική τοῦ 13ου αἰ. ἄλλο τοῦ 12ου.

 
Last edited:

Gant

Παλαιό Μέλος
Οι προσθήκες χαρακτήρων ποιότητος της παλαιάς παρασημαντικής, έλξεων, ισοκρατημάτων, ρυθμικών ποδών. Εφόσον δεν υπάρχουν στο πρωτότυπο συνιστούν επεξεργασία του, συνεπώς δεν μπορούν να φέρουν αδιευκρύνιστα το όνομα του Χουρμουζίου.

Πλάκα μας κάνεις; Αυτά τα ονομάζεις προσθήκες; Αδερφέ κάθε ψάλτης που πρόκειται να ερμηνεύσει ένα έργο θα βάλει τα ισοκρατήματα θα χωρίσει το μέτρο σε πόδες για να το μετρήσει, ειδικότερα όταν πρόκειται να το ψάλλει από χορού. Που άλλαξε το μέλος με τα ισοκρατήματα και τους πόδες; Αδερφέ, ψάχνεις να βρεις αφορμές για να γράψεις μόνο για να γράψεις. Σου προτείνω, πρέπει να είσαι μικρός στην ηλικία, να επικοινωνήσεις με τον π. Νεκτάριο και να τον ρωτήσεις από κοντά αυτά που ρωτάς εδώ...μεγαλώνοντας θα καταλάβεις ποιες είναι οι προσθήκες. Για να σε βοηθήσω σου λέω: άκου πως ψάλλει την ωραιότητα ο ΓαΪτάνος και σύγκρινε με το παραδοσιακό. Τα τσαλιμάκια που θα κάνει είναι προσθήκες. Άλλο πράγμα έκανε ο Αγγελόπουλος. Μην συγχέεις την ερμηνεία-ανάλυση με τη μετροφωνία-προσθήκη. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ρώτα εκεί που είσαι κάποιους και θα σε βοηθήσουν: Χασανίδη, Νεοχωρίτη, Λιάκο. Αλλά κυρίως τον π. Νεκτάριο Πάρη.
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Δὲν χτυπῶ κανένα καθὼς δὲν γνωριζω κανένα καὶ συμφέρον κανένα δεν ἔχω.

Πέντε κολλυβογράματα γνωρίζω ὅμως ὥστε νὰ διακρίνω τὰ παιδαριώδη λάθη καὶ νὰ ἀναζητῶ ποιὸς εὐθύνεται γι' αὐτό.

Ὅποιος θέλει νὰ δεῖ, τὸ βλέπει.
Ὁ Μπουλμπουτζής ἔγραψε γι' αὐτὰ ποὺ ἤθελε κι ἐγώ ἔγραψα γι' αὐτὸ ποὺ μὲ ἐνδιέφερε παραθέτοντας στοιχεία πραγματικὰ καὶ ἁπτὰ καὶ προπάντων ἔγκυρα ἐπιστημονικῶς.

Ἄν ἔχετε ἀντίρρηση γιὰ τὰ παραπάνω, παραθέστε μου νέα στοιχεια γιὰ τὴν χρονολόγηση τοῦ βίου τοῦ Ἰωάννη Κουκουζέλη ποὺ τεκμηριώνουν τὴν ἄποψη τοῦ κ. Μπέντη καὶ ξανασυζητᾶμε.

Ὅσο γιὰ τὸν κόπο καλὸς εἶναι, ἀλλὰ δὲν ἀρκεῖ στὸν χῶρο τοῦ πανεπιστημίου ὅπου κάποιες θεμελιώδεις ἐπιστημονικὲς ἀρχὲς ἰσχύουν ἀκόμη καὶ γιὰ μιὰ ἁπλ πτυχιακὴ ἐργασία. Μπορεῖ κάποιος νὰ γράψει ἑκατοντάδες σελίδες καὶ ὅλες νὰ ἀποτελοῦν ἀντιγραφὴ ἤ ἀναμάσημα. Μπορεῖ κάποιος νὰ γράψει εἴκοσι σελίδες ἄρθρο καὶ νὰ προωθήσει τὴν ἐπιστήμη μιὰ χαρά.

Συνεπῶς καλὸς ὁ κόπος ἀλλὰ ὀφείλει νὰ συνοδεύεται ἀπὸ ἐπιστημονικὴ ἀκρίβεια καὶ εἰδικὰ σὲ θεμελιῶδες σημεῖο τῆς ἐργασίας, ἀφοῦ τὸ θέμα ἀναφέρεται στὸν Ἰωάννη Κουκουζέλη καὶ τουλάχιστον κάποιες σύντομες καὶ προπάντων ΕΓΚΥΡΕΣ πληροφορίες γιὰ τὴν ζωή του καὶ κατὰ συνέπεια τὴν χρονολόγηση τῶν ἔργων του εἶναι ἀπαραίτητες. Ἄλλο ἡ ψαλτική τοῦ 13ου αἰ. ἄλλο τοῦ 12ου.


Εφόσον ξέρεις πέντε κολλυβογράμματα, κάτσε στο πόστο σου και άσε τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους. Διότι εάν τα πέντε γίνουν έξι και το ένα παραπάνω ρίχνει φως και δικαιώνει τον επιβλέποντα, έγινες ρεζίλι. Πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε...ειδικά όταν είμαστε ημι-μαθείς των 5...Χαίρε:wink:
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Πλάκα μας κάνεις; Αυτά τα ονομάζεις προσθήκες; Αδερφέ κάθε ψάλτης που πρόκειται να ερμηνεύσει ένα έργο θα βάλει τα ισοκρατήματα θα χωρίσει το μέτρο σε πόδες για να το μετρήσει, ειδικότερα όταν πρόκειται να το ψάλλει από χορού. Που άλλαξε το μέλος με τα ισοκρατήματα και τους πόδες; Αδερφέ, ψάχνεις να βρεις αφορμές για να γράψεις μόνο για να γράψεις. Σου προτείνω, πρέπει να είσαι μικρός στην ηλικία, να επικοινωνήσεις με τον π. Νεκτάριο και να τον ρωτήσεις από κοντά αυτά που ρωτάς εδώ...μεγαλώνοντας θα καταλάβεις ποιες είναι οι προσθήκες. Για να σε βοηθήσω σου λέω: άκου πως ψάλλει την ωραιότητα ο ΓαΪτάνος και σύγκρινε με το παραδοσιακό. Τα τσαλιμάκια που θα κάνει είναι προσθήκες. Άλλο πράγμα έκανε ο Αγγελόπουλος. Μην συγχέεις την ερμηνεία-ανάλυση με τη μετροφωνία-προσθήκη. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Ρώτα εκεί που είσαι κάποιους και θα σε βοηθήσουν: Χασανίδη, Νεοχωρίτη, Λιάκο. Αλλά κυρίως τον π. Νεκτάριο Πάρη.

Δεν το καταλάβατε μάλλον ότι μιλάμε για εργασία στο Πανεπιστήμιο και όχι για σημειώσεις επ' αναλογίου...

Για το αν κάνει πράγματα προβλεπόμενα στην παράδοση ή όχι έχει γίνει πολλή κουβέντα. Για το αν συνιστούν αλλοίωση τα πρόσθετα εκφραστικά σημεία επίσης χωράει πολλή συζήτηση. Παύει το μέλος να είναι εξίσου στενογραφικό και καθορίζεται συγκεκριμένη εκτέλεση, που μάλιστα αρκετοί από τους παλαιούς ψάλτες αμφισβητούν. Για το θέμα των έλξεων, εξ' ορισμού λέγονται «σημεία αλλοίωσης» για τα οποία υπάρχει επίσης πολλή κουβέντα που αμφισβητεί τη χρήση τους και την έντασή τους στο βαθμό που τις ερμηνεύει η ΕΛΒΥΧ. Αυτά όοολα είναι δικαιολογημένα σε μια παρτιτούρα συναυλίας που καθορίζει εκτέλεση, συνεπώς δεν με ενοχλεί η έκδοση των έργων του Κουκουζέλους, που λόγω της μορφής των κειμένων της απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Σε μια πανεπιστημιακή εργασία τα πράγματα αλλάζουν, ιδιαίτερα όταν φέρεται αδιευκρύνιστα ως εξήγηση του Χουρμουζίου το επεξεργασμένο κείμενο της ΕΛΒΥΧ.
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Για το αν κάνει πράγματα προβλεπόμενα στην παράδοση ή όχι έχει γίνει πολλή κουβέντα. Για το αν συνιστούν αλλοίωση τα πρόσθετα εκφραστικά σημεία επίσης χωράει πολλή συζήτηση. Παύει το μέλος να είναι εξίσου στενογραφικό και καθορίζεται συγκεκριμένη εκτέλεση, που μάλιστα αρκετοί από τους παλαιούς ψάλτες αμφισβητούν. Για το θέμα των έλξεων, εξ' ορισμού λέγονται «σημεία αλλοίωσης» για τα οποία υπάρχει επίσης πολλή κουβέντα που αμφισβητεί τη χρήση τους και την έντασή τους στο βαθμό που τις ερμηνεύει η ΕΛΒΥΧ. Αυτά όοολα είναι δικαιολογημένα σε μια παρτιτούρα συναυλίας που καθορίζει εκτέλεση, συνεπώς δεν με ενοχλεί η έκδοση των έργων του Κουκουζέλους, που λόγω της μορφής των κειμένων της απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Σε μια πανεπιστημιακή εργασία τα πράγματα αλλάζουν, ιδιαίτερα όταν φέρεται αδιευκρύνιστα ως εξήγηση του Χουρμουζίου το επεξεργασμένο κείμενο της ΕΛΒΥΧ.
Διαβάστε καλύτερα τον τίτλο της εργασίας και θα καταλάβετε. Δείτε επίσης τη μορφολογική ανάλυση και θα καταλάβετε τι έκανε ο χριστιανός. Έκατσα επι τούτου χτες και τη διάβασα. Μην ψάχνουμε να βρούμε λάθη. Δεν έγραψε ανάλυση του τάδε έργου του Χουρμουζίου. Έγραψε ότι αυτό που θα ερευνήσει και εμείς θα διαβάσουμε σχετίζεται με την ερμηνεία της ΕλλΒυΧ. Απλά είναι τα πράγματα...Εν πάσι περιπτώση. Δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με το ζήτημα. Εδώ διαβάζουμε άλλα και άλλα από φίλους του αναλογίου και μας ξαφνιάζουν οι θέσεις τους. Χαίρε, καλό καλοκαίρι και καλές μελέτες. Στα παραπάνω ονόματα βάλε και Χαλκιά και Παππά. Άλλους δεν θυμάμαι. Να με συγχωρείς Ιωάννη
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Για τα πρώτα, συμφωνώ ότι όλη η εργασία είναι προσκολλημένη στην ΕΛΒΥΧ και ότι είναι στρατευμένη προς τούτο, εντούτοις εξακολουθώ να θεωρώ αλλοιωμένη την πηγή. Άλλωστε, όπως ξαναείπα, κατέγραψε αναλυτικά την εκτέλεση της ΕΛΒΥΧ, θα μπορούσε να έχει την εξήγηση καθαρή. Τέλος πάντων, δε βγάζει κάπου αυτή η κουβέντα γιατί το ίδιο πράγμα το βλέπουμε τελείως διαφορετικά.
Εδώ διαβάζουμε άλλα και άλλα από φίλους του αναλογίου και μας ξαφνιάζουν οι θέσεις τους. Χαίρε, καλό καλοκαίρι και καλές μελέτες. Στα παραπάνω ονόματα βάλε και Χαλκιά και Παππά. Άλλους δεν θυμάμαι. Να με συγχωρείς Ιωάννη
Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλετε να πείτε. Θα σας παρακαλούσα να το διευκρυνίσετε. Μην παρεξηγηθώ, το λέω ειλικρινά και χωρίς διάθεση ειρωνίας.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Εφόσον ξέρεις πέντε κολλυβογράμματα, κάτσε στο πόστο σου και άσε τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους. Διότι εάν τα πέντε γίνουν έξι και το ένα παραπάνω ρίχνει φως και δικαιώνει τον επιβλέποντα, έγινες ρεζίλι. Πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε...ειδικά όταν είμαστε ημι-μαθείς των 5...Χαίρε:wink:

Ἄν οἱ εἰδικοὶ ἔκαναν τὴ δουλειά τους δὲν θὰ συζητούσαμε ... Δὲν τὴν ἔκαναν ὅμως καὶ ἐξετέθη ἕνας νέος ἄνθρωπος ...

Ρεζίλι ἐγώ; Ἄλλοι ἔγιναν τελικά ρεζίλι λόγω ... μὴ γνωρίζοντας πότε ἔζησε ὁ Κουκουζέλης ...

Ἐσὺ ποὺ μοῦ ἐπιτίθεσαι, διάβασες τὸ μήνυμά μου καὶ σὲ τὶ ἀναφέρομαι;

Συμφωνεῖς μὲ τὴν χρονολόγηση ποὺ παρατίθεται στὴν συγκεκριμένη σελίδα τῆς πτυχιακῆς ἐργασίας; Εἶναι λάθος ἡ χρονολόγηση ναὶ ἤ ὄχι;
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Συμφωνεῖς μὲ τὴν χρονολόγηση ποὺ παρατίθεται στὴν συγκεκριμένη σελίδα τῆς πτυχιακῆς ἐργασίας; Εἶναι λάθος ἡ χρονολόγηση ναὶ ἤ ὄχι;
Ειλικρινά, πάντως, έχουν γραφεί πολλά και από πολλούς για τον Ιωάννη Κουκουζέλη. Θα ήταν χρήσιμο να υπάρξει μια μελέτη που να εκθέτει με υπευθυνότητα τα τελευταία πορρίσματα της έρευνας και να κρίνει τις κατά καιρούς διατυπωθήσες απόψεις. Πιστεύω πως θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα για κάποια πανεπιστημιακή εργασία. Αν υπάρχει ήδη κάτι τέτοιο, παρακαλώ κάποιον να μου το υποδείξει. Πάντως, θυμάμαι πως και ο Καράς αμφισβητεί εν πολλοίς τη σπουδή του Στάθη στο βιβλίο του «ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΪΣΤΩΡ Ο ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ», συνεπώς ζητώ κάτι πιο πρόσφατο και πιο σφαιρικό.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Εφόσον ξέρεις πέντε κολλυβογράμματα, κάτσε στο πόστο σου και άσε τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους. Διότι εάν τα πέντε γίνουν έξι και το ένα παραπάνω ρίχνει φως και δικαιώνει τον επιβλέποντα, έγινες ρεζίλι. Πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε...ειδικά όταν είμαστε ημι-μαθείς των 5...Χαίρε:wink:

Εσείς ως τί γράφετε; Ως ειδικός;


δ
 

Maraki

Mαρία Παναγιώτη
Εσείς ως τί γράφετε; Ως ειδικός;


δ
Δε ξέρω αν γράφει ως ειδικός αυτό που ξέρω είναι πως ο κ. Gant δείχνει ενδιαφέρουσα προσωπικότητα που άδειασε με τεκμηριωμένα επιχειρήματα τους ybulbu και domesticus.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Μολονότι δὲν ἐπιθυμῶ νὰ συνδιαλέγομαι μαζί σας, σᾶς γράφω μόνο τοῦτο. Στὴν πτυχιακὴ ἐργασία τοῦ κ. Μπέντη ἀνεγράφη χρονολόγηση τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Κουκουζέλους στὸ β' ἥμισυ τοῦ 12ου αἰ., ἐνῶ ἔχει ἀποδειχθεῖ στὴν βιβλιογραφία ἡ χρονολόγησή του τουλάχιστον ἕναν αἰῶνα μετά. Μπορεῖτε νὰ διαβάσετε σχετικὰ ἔγκριτα ἄρθρα ἀκόμη κι ἐδῶ στὸ «ἀμόρφωτο» φορουμ μας.

Τὸ λάθος εἶναι σοβαρότατο μιᾶς καὶ ἡ ἐν θέματι σύνθεση ποὺ πραγματεύεται ὁ ἐν λόγω τελειόφοιτος τοῦ συγκεκριμένου μουσικολογικοῦ τμήματος ἀναφέρεται στὸν Ἰωάννη Κουκουζέλη. Κι ἀκόμη δὲν πρόκειται περὶ ἁπλῆς ἀβλεψίας καθὼς ὑπάρχει καὶ ἡ παραπομπὴ σὲ ἄρθρο προκειμένου νὰ τεκμηριωθεῖ ἡ λανθασμένη χρονολόγηση. Παραθέτω τὴν ἐπίμαχη σελίδα πρὸς ἐπιρρωσιν. Ὁ ἐπιβλέπων καθηγητὴς δὲν τὸ εἶδε, ὥστε νὰ προφυλάξει τὸν τελειόφοιτο ἀπὸ βασικότατο λάθος;

Ἄν σεῖς ὡς δηλωμένος μάλιστα ἐρευνητὴς ἀποδέχεσθε παρόμοια σοβαρότατα ἐπιστημονικῶς λάθη σὲ ἐργασίες τελειοφοίτων εἶναι δικό σας θέμα. Στὸ παρελθόν βέβαια δὲν φεισθήκατε κατηγοριῶν σὲ πλείστους ὅσους δὲν ἔγραφαν ἀρκετὰ «ἐπιστημονικά». Ἴσως τελικὰ τὰ ἀνόματα νὰ ἔχουν μεγαλύτερη σημασία ἀπὸ τὴν ἐπιστημονικὴ ἀλήθεια.

ΥΓ. Παρακαλῶ τοὺς κκ. Συντονιστὰς, ἑὰν κρίνουν σωστό, τὰ μνμ νὰ μεταφερθοῦν στὴν οἰκεία περὶ τῆς συγκεκριμένης ἐργασίας συζήτηση γιὰ νὰ ὑπάρχει ὁλοκληρωμένη εἰκόνα τῆς κριτικῆς.

Δε ξέρω αν γράφει ως ειδικός αυτό που ξέρω είναι πως ο κ. Gant δείχνει ενδιαφέρουσα προσωπικότητα που άδειασε με τεκμηριωμένα επιχειρήματα τους ybulbu και domesticus.

Ἀγαπητὸ μέλος,

Θὰ παραθέσω γιὰ τέταρτη φορὰ τὸ ἀρχικό μνμ μου μπάς καὶ τὸ διαβάσετε καὶ σεῖς καὶ αὐτὸς γιὰ τὸν ὁποῖο ἐνδιαφερθήκατε.

Λίγη βιβλιογραφία καλὸ θὰ κάνει καὶ στοὺς δυό σας.
 

Ἀγαπητὸ μέλος,

Θὰ παραθέσω γιὰ τέταρτη φορὰ τὸ ἀρχικό μνμ μου μπάς καὶ τὸ διαβάσετε καὶ σεῖς καὶ αὐτὸς γιὰ τὸν ὁποῖο ἐνδιαφερθήκατε.

Λίγη βιβλιογραφία καλὸ θὰ κάνει καὶ στοὺς δυό σας.

Κύριοι το να υπερτονίζεται την αβλεψία του επιβλέποντα καθηγητή είναι κατα την γνώμη μου μεροληπτικό και κρύβει ίσως σκοπιμότητα, να μην πω κι εμπάθεια...Μην παρατηρείται το δέντρο και χάνεται το δάσος, βγάλεται επιτέλους τους μυωπικούς φακούς απτα μάτια σας..
 
Status
Not open for further replies.
Top