Ὄντως, αὐτά πού ἐπισημαίνεις εἶναι σφάλματα στά μουσικά κείμενα τοῦ Σύρκα. Στό πεντηκοστάριο ἰδιόμελο ὄχι μόνον αὐτά, ἀλλά καί τό «αξιωση» (sic) ἀντί «ἀξιώσει».ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ;66730 said:Στο μουσικό κείμενο του μ. Σύρκα υπάρχει στο Ιδιόμελον του Ν΄ψαλμού ένας παρατονισμός (ιεράτευσας αντί του ορθού ιερατεύσας) και μια προσθήκη συλλαβής (οικονομήσας αντί του ορθού οικονομεί), τα οποία προφανώς χρεώνονται στον συνθέτη. Ουδείς αλάνθαστος! Στο δοξαστικόν των αποστίχων, όμως, το κείμενο που έχει αναρτηθεί από τον Ι.Ν. Αγίου Ιωάννου είναι εις ήχον πλ. Β΄, ενώ ο Σύρκας έχει τα ίδια λόγια εις ήχον πλ. Δ΄. Τι συμβαίνει; Ποιο είναι το ορθόν;
Eυχαριστούμε τον κ.Χασανίδη για την προσφορά του .
Πρίν ἀπό 2 ἀκριβῶς χρόνια ἔλαβα σέ καλλιτεχνική βιβλιοδεσία ὑφασματόδετη μέ ζωγραφισμένους τούς τίτλους μέσα σέ εἰλητάριο καί ἐκκλησιαστικά σχέδια μπρός καί πίσω (ὅπως ἁγιογραφίας σέ μουσαμᾶ) μελοποιημένη τήν ἀκολουθία τοῦ Ἁγίου Πατρός Νικολάου τοῦ Πλανᾶ (σχετικό κι ἐδῶ) ἀπό τόν ἀγαπητό μου καί σεβαστό κ. Ἰωάννη Χασανίδη.
Σήμερα τοῦ τή ζήτησα σέ ἠλεκτρονική μορφή, ἄν ἤθελε νά τήν ἀναρτήσουμε στό Ψαλτολόγιον. Εὐχαρίστως δέχθηκε καί μοῦ τήν ἀπέστειλε. Ἐκφράζω τίς θερμότατες εὐχαριστίες μου καί τοῦ ἀπευθύνω ἐγκάρδιες εὐχές!
Ἀπό τόν πανάξιο καί ἀναγνωρισμένο μουσικοδιδάσκαλο Γιάννη Χασανίδη, λοιπόν, τά μουσικά τῆς ἀκολουθίας τοῦ Ἁγίου Νικολάου τοῦ Πλανᾶ ἀναρτῶνται, ὡς μεγίστη προσφορά πρός τήν κοινότητα!
Νά ἔχει καί νά ἔχουμε τήν εὐχή, τή δέηση καί τήν πρεσβεία τοῦ Ἁγίου!
Δεῖτε ἐδῶ τήν ἀκολουθία, καθώς καί ἀναφορά στόν Ἰω. Χασανίδη γιά ἔκδοση ψηφιακοῦ δίσκου.
Παρακαλῶ ὅποιον φίλο-φίλη ἔχει τή δυνατότητα, νά μᾶς παρουσιάσει μελοποιημένα τά ἰδιόμελα τῆς λιτῆς τοῦ Ἁγίου Νικολάου Πλανᾶ, ὅπως καί τό ἀπολυτίκιο-κοντάκιο.