Α.Ι.Ζ;113245 said:
Το ξερετε βρε παιδιά οτι υπάρχουνε ναοί ακόμη και σε μεγάλες πόλεις που ψάχνουνε ψαλτάδες με το κυάλι, για να λειτουργηθούνε ακόμα και Κυριακές;
Ξερετε οτι η κατάσταση ειναι τραγική και πολλοί απο εμάς καθόμαστε και ασχολούμαστε με ανόητα και ανούσια πράγματα;;
Οι σχολές βυζαντινής μουσικής έχουν γεμίσει την Ελλάδα με πτυχιούχους και διπλωματούχους της θεωρίας της βυζαντινής μουσικής και οταν τους ζητήσεις να σου διαβάσουνε ενα κείμενο, για παράδειγμα του πλ,β΄, προσπαθούνε με πολύ κόπο και ιδρώτα να πιάσουν τα διαστήματα ....
Για ποιά σημάδια, σημαδάκια, Θεωρίες, αναλύσεις, μετροφωνίες τη σάρα τη μάρα και το κακό το συναπάντημα μιλάμε βρε παιδια...! Έλεος!
εσεις που ειστε καθηγητες και διευθυντες στις σχολές μάθετε τους μαθητές σας να ψάλλουν και να μπορεσουν αυριο - μεθαύριο να επανδρώσουν αναλόγια και αφήστε τις ασκοπες και αχρηστες λεπτομέρειες των θεωριών για το... θεαθήναι!
Οι αγωνίες σου, συνάδελφε, είναι σεβαστές και τις μοιραζόμαστε όλοι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος εδώ που να μην ενδιαφέρεται για την προαγωγή και τη συνέχεια της Μουσικής μας.
Όμως, (υπερ)απλουστεύσεις αυτού του είδους μπορεί να είναι μέχρι και επικίνδυνες. Γνώμονάς μας δεν θα πρέπει να είναι απλά η επάνδρωση των αναλογίων, αλλά η επάνδρωση των αναλογίων από συναδέλφους που ξέρουν τι λένε και τι κάνουν. Ούτε μόνη μας μέριμνα η διάσωση της Βυζ. Μουσικής, αλλά η διάσωση της ορθής, γνήσιας και παραδοσιακής Βυζ. Μουσικής, όπως αυτή μας παραδόθηκε. Και κάτι τέτοιο δεν γίνεται ούτε φυσικά με την υπερ-ανάλυση των πραγμάτων, αλλά ούτε και με την τσουβαλοποίησή τους. Για να υπεραπλουστεύσω κι εγώ τα πράγματα, καμία μεγάλη μάχη δεν κερδήθηκε με ένα απλό "γιούργια" και όλοι μαζί για τον κοινό σκοπό...
Αλλιώς σε λίγα χρόνια θα ακούμε όχι μόνο "μήλο μου κόκκινο" αλλά και άλλα, συναφή και μη ρεπερτόρια...
* * * *
Ευχαριστούμε κ.Παπαδόπουλε κ να μας τα στέλνετε
όπως τα συνθέτετε κ όχι όπως αρέσουν
.
Κατ΄ αρχήν πρέπουν συγχαρητήρια στον κο Παπαδόπουλο για τον κόπο και την προσπάθειά του στην εν θέματι σύνθεση και ευχαριστίες για την προσφορά του.
Από εκεί και πέρα, οι "κάποιοι",
μη θιασώτες της μεθόδου Καρά, να υπομνήσω (ευσεβάστως) ότι αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία του ψαλτικού κόσμου... Δεν χρειάζεται νομίζω να μπω σε λεπτομέρειες για γεγονότα και καταστάσεις, έχουν χιλιο-ειπωθεί, και συντάσσομαι με τον κοινό φίλο, Δομέστικο τουπίκλην Μαύρο Λύκο περί της αναγνώσεως όλων των μηνυμάτων και όχι όσον και μόνο μας αναπαύουν.
Δηλώνω, για να μη παρεξηγηθώ, ότι αρέσκομαι πολλά
εις το
πρωτότυπο.:wink:
(Αν κρίνω από τις εμφανίσεις στο αρχείο, το ίδιο κ
πολλοί άλλοι χρήστες.)
Στατιστικής συνέχεια. Ο αριθμός "καταβάσεων" του αρχείου δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για το πόσοι αρέσκονται στο πρωτότυπο (sic) και πόσοι όχι. Αν δεν με γελούν τα μάτια μου και ο Απόστολος ο Καλπακίδης "κατέβασε" το πρωτότυπο αλλά δεν αρέσκεται σε αυτό, τοποθετούμενος μάλιστα και δημόσια. Κι αν δεν με γελά και η ψυχοπαθολογική μου κατάσταση κι εγώ ο ίδιος το "κατέβασα" αλλά και πάλι δεν αρέσκομαι σε αυτό. Το ίδιο και οποιοσδήποτε βλέπει ένα μέλος και το "κατεβάζει" για να δει "τι παίζει" ...
Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για το "Thanks", όπου βλέπουμε 600 "κατεβάσματα" και 150 "Thanks", τα έχουμε ξαναπεί, μην πιανόμαστε λοιπόν από τέτοια για την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Ο κος Παπαδόπουλος προσέφερε το μέλος και στις δυο του εκδοχές, τιμώντας και τις δύο πλευρές, αφήνοντάς την επί μέρους συζήτηση για τα σημάδια να διεξαχθεί ελεύθερα. Ουδείς υπήρξε αγενής απέναντί του, και μάλιστα επαινέθηκε και επαινείται για το μέλος και την προσφορά του. Ο προβληματισμός για τα σημάδια δεν αποτελεί αγένεια προς το πρόσωπό του, και φαντάζομαι πως αν αποτελούσε δεν θα έμπαινε στον κόπο να μας παρέχει το μέλος και στις δυο εκδοχές. Ας τον ευχαριστήσουμε και ας τον μιμηθούμε.
Τα υπόλοιπα στατιστικά, προχείρως (καίτοι χιλιο)ειπωμένα, απλά παινεύουν τα νεοκλασικά του ιστορικού κέντρου των Αθηνών μην πέσουν και πλακώσουν κανέναν αμερίμνως διερχόμενον ή έτερον εν τούτοις εργαζόμενο και εγκαταβιούντα.