Μας αρέσει να ονοματίζουμε παράδοση ότι νομίζουμε.
Είμαστε όλοι σύμφωνοι με την παράδοση του Αγίου Όρους αλλά και με την Πατριαρχική. Είναι όμως 2 παραδόσεις και όχι "η παράδοση" αλλά οι παραδόσεις.
Αν το δούμε νομικά , ο Φιλανθίδης δεν είναι παραδοσιακός στην κατά την λίστα παραδοσιακών του Πατριαρχείου απ την οποία εξαιρείται και ο Φωκαέας.
Θα μας τρελάνουν αυτοί οι Ρωμαίοι.
Όμως ο Φιλανθίδης (Θεός σχωρέστον, μεγάλος δάσκαλος) είχε την τιμή να είναι αγαπητός απ την παράδοση του Αγίου Όρους.
Εμείς λέγοντας παράδοση εννοούμε κάποιον που είμαστε κολλημένοι, πχ τον Ναυπλιώτη ή τον Φιρφιρή.
Αυτό απ την μια είναι καλό αλλά απ την άλλη είναι τεράστιο λάθος.
Διότι για παράδειγμα ο μέγας διδάσκαλος Μούρ διδάχτηκε από πατριαρχικούς και έγραψε βιβλία στην αραβικήν.
Οι σημερινοί μαθητές του Μούρ δεν ταιριάζουν με τον Ιάκωβο ή τον Φιρφιρή γιατί έχουν άλλη γλώσσα που τα φωνήεντα και τα σύμφωνα προφέρονται διαφορετικά.
Θέλω να πω ότι παράδοση δεν είναι ότι εμείς νομίζουμε και αγαπάμε.
Είμαστε όλοι σύμφωνοι με την παράδοση του Αγίου Όρους αλλά και με την Πατριαρχική. Είναι όμως 2 παραδόσεις και όχι "η παράδοση" αλλά οι παραδόσεις.
Αν το δούμε νομικά , ο Φιλανθίδης δεν είναι παραδοσιακός στην κατά την λίστα παραδοσιακών του Πατριαρχείου απ την οποία εξαιρείται και ο Φωκαέας.
Θα μας τρελάνουν αυτοί οι Ρωμαίοι.
Όμως ο Φιλανθίδης (Θεός σχωρέστον, μεγάλος δάσκαλος) είχε την τιμή να είναι αγαπητός απ την παράδοση του Αγίου Όρους.
Εμείς λέγοντας παράδοση εννοούμε κάποιον που είμαστε κολλημένοι, πχ τον Ναυπλιώτη ή τον Φιρφιρή.
Αυτό απ την μια είναι καλό αλλά απ την άλλη είναι τεράστιο λάθος.
Διότι για παράδειγμα ο μέγας διδάσκαλος Μούρ διδάχτηκε από πατριαρχικούς και έγραψε βιβλία στην αραβικήν.
Οι σημερινοί μαθητές του Μούρ δεν ταιριάζουν με τον Ιάκωβο ή τον Φιρφιρή γιατί έχουν άλλη γλώσσα που τα φωνήεντα και τα σύμφωνα προφέρονται διαφορετικά.
Θέλω να πω ότι παράδοση δεν είναι ότι εμείς νομίζουμε και αγαπάμε.